.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پشت پرده ورشکستگی نساجی مازندران
اين افراد حدود يك سال و نيم است كه همه تلاش خود را مصروف عدم احياي نساجي مازندران نموده اندو با شايعه پراكني و سنگ اندازي هاي مكرر جهت دلسرد كردن سرمايه گذار برنامه ريزي شبانه روزي مي كنندكه ان شاء الله بنده در موعد مقتضي جزئيات اين جريانات مشكوك را با مردم شريف حوزه انتخابيه ام در ميان خواهم گذاشت ...

عزت اله اكبري-نماينده مردم قائمشهر ، جويبار ، سوادكوه در مجلس- در گفتگو با ايلنا با اشاره به موانع سرمايه گذاري نساجي مازندران گفت : كارخانجاتي كه يك برند بين المللي بوده و سابقه طولاني در صنعت نساجي دارد قرباني سوء مديريت اشخاصي شده است كه ستونهاي سالن هاي آن را بريدند و سقف آن را فرو ريختند و ماشين آلات آن را به عنوان آهن قراضه فروختند و امروز هر هفته از طريق رسانه هاي مختلف به دروغ اعلام مي كنند كه سرمايه گذار خارجي تمايلي به سرمايه گذاري ندارد .

عزت اله اكبري-نماينده مردم قائمشهر ، جويبار ، سوادكوه در مجلس با اشاره به موانع سرمايه گذاري نساجي مازندران گفت : اين افراد حدود يك سال و نيم است كه از وقتي بنده به عنوان نماينده مردم منطقه انتخاب شده ام همه تلاش خود را مصروف عدم احياي نساجي مازندران نموده اندو با شايعه پراكني و سنگ اندازي هاي مكرر جهت دلسرد كردن سرمايه گذار برنامه ريزي شبانه روزي مي كنندكه ان شاء الله بنده در موعد مقتضي جزئيات اين جريانات مشكوك را با مردم شريف حوزه انتخابيه ام در ميان خواهم گذاشت.

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس با بيان اينكه درست در زماني اين حرفها گفته مي شود كه سرمايه گذار انبارها را از مواد اوليه پر كرده است و نيروهاي فني خارجي اعزام شده در كارخانه حضور داشته و با برنامه ريزي شبانه روزي راندمان دستگاهها را افزايش داده اند و توان كارخانه موجود براي توليد به سمت حداكثري شدن پيش مي رود .

نماينده مردم قائمشهر در مجلس شوراي اسلامي گفت : بنده در دوره جديد مجلس پيگير ادامه اجراي برنامه هايي بودم كه بعد از مجلس پنجم نيمه كاره ماند و كساني كه امروز بر طبل عدم احياي نساجي مي كوبند همان هايي هستند كه نتيجه آن همه تلاش و سرمايه عمومي مردم مظلوم را در عرض چند سال و در خيانتي آشكار، شبانه و به عنوان آهن قراضه از شهرمان خارج كردند و خدا مي داند اگر هشياري مردم عزيز نبود امروز هيچ نشاني از كارخانجات نساجي مازندران وجود نداشت.

همان قانون دانهاي قانون شكني كه به تعبير دقيق مقام معظم رهبري "بلدند چه جوري سر مامور و مسئول و رئيس و مرئوس و آدم كوچه و بازار را بپيچانند ، براي اينكه به يك طعمه اي دست پيدا كنند؛ اينها كارخانه را بخرند ، بعد به بهانه هاي گوناگون كارخانه را زمينگير كنند، كارگرها را بيكار كنند ، بعد از ماشين آلات فرسوده ي همان كارخانه ، پول فروشش را در بياورند ، از زمين آن كارخانه هم به ميلياردها و آلاف و الوف برسند."

اكبري افزود : پس از دستور رياست محترم جمهوري و تاكيد ايشان بر احياي كامل نساجي مازندران با پيگيريهاي فراوان و دعوت از شركت سرمايه گذاري بانك ملي – مالك نساجي مازندران – متاسفانه به دليل وجود موانع قانوني و نيز بي انگيزگي اين شركت و اعلام رسمي اينكه ديگر حاضر به پرداخت حقوق و معوقات كارگران نيست ، علي رغم وقت گذاشتن بيش از يكسال اين مهم محقق نشد و با توصيه وزير محترم اقتصاد و دارايي جناب آقاي دكتر حسيني مبني بر اينكه اصل 44 قانون اساسي اجازه ورود دولت را نمي دهد ، درصدد يافتن راه حل پايدار براي حل هميشگي مشكلات 20 ساله كارگران شريف بر آمده و شروع به مذاكره با يكي از افراد شاخص و صاحب نام بخش خصوصي در كشور نموديم ولي متاسفانه با وجود چند ماه تلاش مستمر، ايشان به دلايل شخصي انصراف داده و گزينه جذب سرمايه گذاري خارجي بصورت جدي مطرح گرديد و پس از چند ماه مذاكره با گروههاي مختلف و مشورت با صاحبنظران صنعت نساجي در كشور ، سرمايه گذاري ترك براي اين مهم انتخاب گرديد و با مطالعات گوناگون و صرف هزينه هاي فراوان سرانجام حاضر به پذيرش اجراي پروژه احياي كامل نساجي مازندران شد اما از زماني كه وي اعلام آمادگي نموده آماج شايعه ها و زياده گويي ها قرار گرفت و افرادي با سنگ اندازي هاي مختلف موجب كندي روند احياي نساجي شدند .

اكبري در قسمت ديگري از گفتگو به موضوع حقوق معوقه كارگران نساجي مازندران پرداخت و اظهار داشت : سرمايه گذار مذكور از زمان تعهد خود حقوق كارگران را همه ماهه در موعد مقرر و به صورت كاملاً منظم پرداخت نموده و معوقات كنوني كارگران مربوط به دوره مديريت شركت سرمايه گذاري بانك ملي بر اين مجموعه است كه انباشته شده و البته تدابيري براي پرداخت آن انديشده شده است .

عضو خانه ملت تصريح كرد : معوقات كارگران و زيان انباشته و ضرر انبوه كارخانجات نساجي حاصل سوء مديريت و بي لياقتي افرادي است كه در طول اين سالها كارخانه را به خاك سياه نشاندند و اين اواخر مذاكراتي را هم براي فروش زمينهاي آن آغاز كرده بودند . آگهي فروش زمين هاي نساجي مازندران نيز در روزنامه هايي چاپ رسيد و كارخانه گوني بافي را به قيمت ناچيز فروخته اند .

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس در خصوص آخرين اقدامات انجام شده در خصوص بازسازي و واگذاري كارخانه نساجي ايران – كه متشكل از فعالان و دلسوزان اين بخش در كشور است – و بازديد اعضاي آن از كارخانه نساجي مازندران اين عزيزان به واقعيت تلخي رسيدند و وقتي ديدند نساجي مشهور مازندران به چه روزي افتاده است عده اي از آنها به گريه افتادند .
وي افزود : اعضاي انجمن صنايع نساجي بر اين اعتقادند كه تخريب ونابودي نساجي مازندران كمتر از خيانت به خون شهدا و نظام مقدس جمهوي اسلامي نيست و خواستار برخورد قوه قضائيه با عاملان اين جنايت هولناك شدند .

اكبري در ادامه خاطر نشان ساخت : طي ديداري كه با وزير محترم اقتصاد و دارائي و با حضور استاندار محترم مازندران انجام گرفت ايشان با سفارش به استاندار مازندران و دكتر عليشيري – رئيس سازمان سرمايه گذاري خارجي تاكيد نمود كه نبايد به هيچ وجه سرمايه گذار مذكور دلسرد گردد و با ماموريت ويژه مسئولين استان تاكيد بر همكاري و نظارت تا اتمام كار شده است .

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس در پايان يادآور شد : امروز راه اندازي نساجي مازندران كه آروزي ديرينه مردم حوزه انتخابيه و ماموريت تاريخي مسئولان است تنها از طريق همدلي و همكاري محقق مي شود و هر كس كه به نظام مقدس جمهوري اسلامي اعتقاد دارد بايد در سال همت مضاعف و كار مضاعف آستين ها را بالا بزند و راه را براي توفيق سرمايه گذاري جهت احياي كامل نساجي مازندران هموار سازد به مردم شريف حوزه انتخابيه ام عرض مي كنم كه در سايه همت و هوشياري شما عزيزان انشاء الله به زودي شاهد به ثمر رسيدن اين پروژه عظيم ملي خواهيم بود


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 27 ارديبهشت 1389
بنام خدا-امیدواریم به هر شکل و توسط هر فرد خیرخواه مردم منطقه و شهرستان احیای مجدد نساجی به نتیجه برسد.
نا شناس 28 ارديبهشت 1389
خود نقدی رفرمیستها خودکشی سیاسی است کدام پایگاه صنعتی وتولیدی درمازندران سرپا هست که پشت پرده دارد
نا شناس 28 ارديبهشت 1389
مردم عزیز با سلام آقای اکبری فقط بدنبال این هستند مشکل موجود را برسر دیگری خراب کنند ام نمی دانند مشکل خودشان هستند چون مدیریت را بلد نیستند .
نا شناس 28 ارديبهشت 1389
یادمه زمانی اکبری نماینده مجلس بود فروتن یک دبیر هنرستانی را مدیرکارخانه شماره 2 کرد و نتیجه آن تجمع خیابانی و تعطیلی حال سوال اینست چه کسی نساجی را به این روز انداخت ؟
نا شناس 28 ارديبهشت 1389
آقای اکبری ما گوشمان از شعار های شما پر است و لازم بذکر است هیچکس از احیای نساجی بدش نمیاد اما مطمئن هستیم که عامل اصلی تعطیلی نساجی شخص عزت اکبری است .فرزند نساجی
نا شناس 28 ارديبهشت 1389
خودت کردی حالا احیاش کن البته اگه بتونی ؟
نا شناس 28 ارديبهشت 1389
جناب آقای اکبری مردم شهرستان شاید در جریان کامل این سنگ اندازیها و کارشکنیها نباشند ولی حضرتعالی حتما باید مردم را در جریان این امر قرار دهید و فکر می کنم این خواسته بحق این مردم باشند که از وضعیت آگاه باشند مردم شما را امین خود قرارداده اند و بدون هیچ تعارفی باید عاملان این جنایت را بشناسند و با آن برخورد نمایدند . شاید این فرصت دیگر نباشد و بعد از اتمام دوره نمایندگی اتان مردم این حرفها را توجیهی برای شما بدانند که از عهده این کار بر نیامد.همواره دوشا دوش حضرتعالی برای احیای صنعت قائمشهر آماده ایم
نا شناس 28 ارديبهشت 1389
آقای اکبری مشکلات موجود را بر گردن دیگران نینداز چون مرادن بزرگ برای حل مشکلات یا راهی خواهند پیدا کرد و یا راهی خواهند ساخت .
نا شناس 28 ارديبهشت 1389
پشت پرده ورشکسگتی نساجی فقط وفقط اکبری است .
نا شناس 28 ارديبهشت 1389
اقای اکبری جای بس تا سف است اینگونه بامردم شریف حوزه انتخا بیه خود برخورد میکن سوالی که مردم بایستی ازشما بپرسند شمادارد انجام میدهی واقعا بابستی به خدا پناه برد انشاالا مردم درزمان مجسلس نهم تصیمیم خود را میگیرند
علي 29 ارديبهشت 1389
يه نفر پيدا شده كه به دنبال احيا است خوب است چون در استان مازندران همه به دنبال تعطيلي هستند يه كم صبر همه چيز را مشخص ميكند
نا شناس 29 ارديبهشت 1389
تعطیلی نساجی مازندران عقبه ای 20 ساله دارد. همان هایی که برای فروش زمین های نساجی روز شماری می کردند امروز می خواهند به هر قیمتی شده جلوی احیای آن را بگیرند. کسانی هم که با القای ناامیدی می خواهند مردم را دلسرد کنند راه همانهایی را می روند که نساجی و اشتغال شهر را به این فلاکت کشاندند. این بنده خدایی که 6 بار نظر گذاشته برای این مطلب هم در همان راه است. در طول این 20 سال کی و کدام رئیس جمهور قول احیای نساجی را به مردم داده بود؟ کی همه مسئولان از وزرا و استاندار و مسئولین محلی بر احیای نساجی متفق القول بوده اند؟ چرا بعضی ها می خواهند همه نا امید باشند؟
امیدوارم آقای اکبری همان طور که قول داده این جریانات مشکوک و خائن را به مردم معرفی کند. هرچه زودتر بهتر.
نا شناس 29 ارديبهشت 1389
این بابا داره مردم سرو کار میزاره تا بهش رای بدن میگن قراره تیم فوتبال نساجی رو هم لیگ برتری کنه تا چهار سال دیگه نماینده باشه
شما فکر میکنید مردم قائمشهر و سوادکوه اینقدر ساده اند عزیز؟
نه تو نه ادیانی دیگه جایی ندارین
خداحافظ تلار پشت
نا شناس 29 ارديبهشت 1389
ببینم بالاخره مردم باید 2 سال دیگه دوباره نماینده انتخاب کنند یا نه؟ نباید بدونند کی با عرضه است و کی فقط سخنرانی بلد است؟ مگر نماینده انتخاب نشده تا مشکلی از مردم حل کند؟ عجیبه والا. بعضی ها فقط اهل حاشیه سازی اند. فقط بلدند همه را ناامید کنند. کسانی دیگر جایی بین مردم ندارند که خیانت در امانت مردم کردند. خداحافظ فروشندگان و دلالان زمین کارخانه نساجی. خداحافظ کسانی که وام های میلیاردی برای اطرافیانتان می گرفتید. خداحافظ بی عرضگی و وطن فروشی!
نا شناس 30 ارديبهشت 1389
دوست عزیز تیم نساجی چه رابطی به اکبری داره اصلا اون کاره ای نیست و فقط واسه رای گرفتن میاد زمین فوتبال البته با فحش و بد وبیراه از اون تماشاگران استقبال میکنند .
نا شناس 30 ارديبهشت 1389
تینکل اکبری نادر دستنشان بود که اخراج شد و فروزانی و پرهام کسی نیسشتند که به اکبری باج بدند و ایشون هیچ کاری باسه نساجی نکردند تا واسه باشکاه خصوصی بکنند .
نا شناس 30 ارديبهشت 1389
عقبه ورشکستگی نساجی به زمانی که خود اکبری نماینده بودند برمیگرده پس همه را متهم و خود را تبرئه نکند اما
.
شاید سن شما بگونه ای باشد مشکلات نساجی در زمان اکبری را ندیدی که چنین نظر دادی .
نا شناس 30 ارديبهشت 1389
* نمی دانم چه طالع بدی در مازندران طلوع کرد که غروب بیکاری در قائم شهر مثل بقیه ....... خدایا از دست آدمی زاد برنمی آید خودت کمک کن؟؟
فقر= بدبختی / فساد/ بی دینی / عدم امنیت / بی فرهنگی / خباثت و دیانت و...
نا شناس 30 ارديبهشت 1389
آقا وقتی نساجی احیا شد قیافه این بالایی ها دیدن داره! مرده شور قیافه شون رو ببره!
علي 2 خرداد 1389
به اميد پيشرفت صنعت مازندران .به اميد آن روزي كه صنعت استان در حد آلمان بشه
نعمت رحمانی 21 آبان 1389
توجه بفرمائید که خانه ای آتش گرفته و دارد میسوزد و از بین میرود . آیا بهتر نیست بجای جستجو در مورد اینکه چرا آتش گرفته و یا کی آتشش زده در پی خاموش کردن آتش و دو باره ساختن آن باشیم . خانه ای محکمتر، با دوام تر و زیباتر که واقعا امکانش هم هست . مازندران مخصوصا قائم شهر یکی از بهترین منطقه تاسیس و بهره برداری صنعت نساجی در ایران، منطقه خاور میانه و حتی در دنیا میباشد
محمد 7 خرداد 1390
بعضي ها خيال ميكنند همينها كه نظر ميدن حق راي دارند،مردم خادم را از خائن مشناسند 30سال بعد از انقلاب به ياد دارند ،چه كسي حواسش به كار هست چه كسي به فكر حاشيه سازي وعوام فريبي، صد البته تلاش آقاي اكبري در احياي نساجي ستودني است.ما هم متشكريم.
همشهري 11 دي 1390
سلام به همه من تا زمتني كه از دور خرابه هاي نساجي را ميديدم خيلي ناراحت ميشدم و مايوس بودم اما از روزي كه در ميان خرابه هاي كارخانه نساجي سالن مجهز و وسيع دوخت و دوز را ديدم اشك شوق در چشمانم حلقه زد. و انجا بود كه به تلاش اكبري و همكارانش ايمان پيدا كردم . به همه همشهريانم پيشنهاد ميكنم تشريف ببرند و از نزديك احياي دوباره نساجي مازندران را ببينند و قضاوت كنند.
آدور 24 ارديبهشت 1393
سلام این نساجی رو یکی از اقوام رئیس جمهور ترکیه خریده که راه ندازی کنه ولی میکن داره تعطیلش میکنه وتا حالا زمین ها شو به چند برابر قیمت فروخته تمام نمایندگی ها شو تو سراسر کشور تعطیل کرده این حرف رو یکی از فروشنده هایی که کارمند شرکت نساجی بود زد اخه یه ادم غریبه دلش برا صنعت این کشور میسوزه که بیاد اون رو احیاء کنه خصوصا وقتی داره انواع پارچه های ترک از ترکیه وارد میشه نابودی صنعت پارجه کشور یعنی واردات بیشتر پارچه از ترکیه من که اشکم در اومد برا اون بنده خدا انگار بچه اش مرده بود وقتی این حرفها رو میزد واخرین تاقه های پارچه تو فروشگاه رو به مردم میفروخت، این همون کاری که چین با یکی از محصولات امریکایی کرد اول جنس ارزون فرستاد تو بازارش بعد که تولید کننده های اون محصول رو ورشکست کرد کار خونه هاشو خرید تعطیل کرد بعدشم جنس رو چند برابر کرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.