.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین شنیده ها از استان گیلان
تغییر استاندار گیلان، فشار شدید مطبوعات به مسئولان، شکایت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از رئیس سازمان ملی جوانان و احتمال عزل وی ، تغییر ریاست سازمان حج و زیارت گیلان، انتصاب مشاور فرهنگی استاندار، موضع گیری ائمه جمعه گیلان از ....
آخرین شنیده ها از استان گیلان

جمع‌آوری و انتشار خبرهای ویژه همواره مورد توجه رسانه‌ های ‌‌‌‌خبری قرار گرفته است.این بخش از اخبار خود را در قالب‌ ستون‌‌هایی‌‌چون‌ ‌"ویژه" ، "پشت پرده"، "جهت‌اطلاع" و "گفته می‌شود" منتشر می‌کنند(تغییر استاندار گیلان، فشار شدید مطبوعات گیلان به مسئولان، شکایت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از رئیس سازمان ملی جوانان و احتمال عزل وی ، تغییر ریاست سازمان حج و زیارت گیلان، انتصاب مشاور فرهنگی استاندار، موضع گیری ائمه جمعه گیلان از امام جمعه رشت،و ... ) از این خبرها می باشند.


* شنیده ها حاکیست که استاندار گيلان در جمع اصحاب رسانه این استان گفته است که می مانم و گیلان را متحول می کنم. پروژه هایی را در گیلان آغاز کرده ایم که باعث تحول این استان می شود. روح‌الله قهرماني‌چابك ادامه داده است که رفتن بنده از گيلان شايعه‌اي بيش نيست و هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته ام و قطعا دوستانم در رفتن و يا ماندن بنده در استان، نظر من را لحاظ مي‌كنند.

*شنیده ها حاکی است که نشست استاندار گیلان با مدیران مسئول و خبرنگاران به دلیل فشار شدید مطبوعات، به جهت عدم پاسخگویی برخی از مدیران کل و مسئولین استان و از سوی دیگر جلسات هفتگی اصولگرایان با حمایت آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان برای عزل وی برگزار شده است. غلامعلی رضوانی معاون سیاسی- امنیتی استانداری ، هامون محمدی فرمانده سپاه قدس گیلان از گزینه های جدی جانشینی قهرمانی هستند.

*شنیده ها حکایت از بالا گرفتن شکایت یاری رییس سازمان تبلیغات گیلان از مهدوی رییس سازمان ملی جوانان دارد و تاکنون وساطت برخی از مسولان استان بی نتیجه مانده است. مهدوی در جلسه ای برخی از مدیران استان را به دادن هدیه و سوغات به مدیران تهرانی برای حفظ سمت خود، متهم کرده بود.
 
*شنیده ها حکایت از عدم توفیق رمضانی درویشی مدیرکل امور اجتماعی استانداری برای کسب ریاست سازمان حج و زیارت استان دارد. گویا عبدالکریمی و عاشوری گوی رقابت را برای ریاست این سازمان و جانشینی حسن یگانه از وی ربوده اند.

*شنیده شده است جواد شفیعی مشاور جوان استاندار برای معاونت یکی از فرمانداری های گیلان مطرح گردیده است اما وی برای امضای حکمش با مخالفت قهرمانی چابک مواجه است.

*شنیده ها خبر از عزل قریب الوقوع مهدوی از سازمان ملی جوانان می دهد. سعید طاهری رییس سابق این سازمان از گزینه های جدی برای تصدی این پست است.

*شنیده شده که سرهنگ متقیان، مشاور فرهنگی استاندار گیلان می شود. وی که ریاست کنگره سرداران و 8000 شهید استان را در کارنامه دارد فردی خوش ذوق و از اهالی شعر و ادب استان است. مهندس قهرمانی علاقه بسیاری به ادبیات داشته و همیشه در سخنرانی های خود از اشعار بزرگان ادب استفاده می کند.

*شنیده ها حکایت از شکایت برخی از ائمه جمعه از اشکوری امام جمعه رشت دارد. وی در تریبون نماز جمعه برخی از امامان جمعه استان را به عدم شفافیت در مواضع خود و طرفداری از فتنه گران متهم کرده بود.

*شنیده شده مقاله ای از سوی حسن کربلایی با عنوان مشاوران بد در نشریه شما در نقد مجتمع فرهنگی، تجاری آدینه چاپ گردیده که از ساخت این مجتمع جنب مصلای رشت انتقاد شده است و البته مجرد مشاور اجرایی آیت الله قربانی نیز در مقام پاسخ مصاحبه ای با خبرگزاری فارس گیلان ترتیب داده و ساخت این مجتمع را توجیه نموده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 فروردين 1389
آقای مهدوی کارنامه قابل دفاعی در سازمان ملی جوانان ندارند. ایشان با طناب پوسیده عده ای از دوستان خود در همان سازمان ته چاه رفتند.
کاظمی 22 فروردين 1389
مهدوی چند سال قبل نیز جشن نیمه شعبان مردم رشت را بهم زد و کار به شکایت اعضای شورای شهر از وی کشید.
اقبال 22 فروردين 1389
سلام
من فکر میکنم آقای رمضانی درویشی به دنبال استاندار شدن است وتلاش زیادی در این رابطه انجام میدهد(مدیریت جهانگردی وحج وزیارت استان برای ایشان با سابقه درخشانش کوچک است )
نا شناس 22 فروردين 1389
جواد شفیعی از دوستان نزدیک حسن کربلایی است و از آنجا که حسن کربلایی از منتقدان سرسخت و تندروی استاندار گیلان است بعید به نظر می رسد که حکم شفیعی امضاء شود
محمد احمدی 22 فروردين 1389
آقای استاندار راست میگویند از دیدگاه خودشان می مانندولی اورا مرخص خواهند کردوسردار.....را جانشین ایشان می کنند.
نا شناس 23 فروردين 1389
جواد شفیعی از زمان حضور کربلایی در صدا و سیما جزو دار ودسته کربلایی است و با توجه به فشار اصولگرایان به استاندار احتمالا وی به مراد دل خویش خواهد رسید
محمد رودسري 23 فروردين 1389
من از دوستان آقاي جواد شفيعي و از مشاوران جوان شهرستان رودسر هستم؛همين چند روز پيش و حتي 2 ماه پيش كه با ايشان صحبت ميكردم؛گفتند:ترجيح من اينست اگر آقاي قهرماني بخواهد كار مشاوران جوان را پيگير باشم اگر هم نخواست كنار ميمانم و حرفي ندارم؛علاقه اي هم به گرفتن پست براي خودم ندارم زيرا حرام ميدانم دنبالش بروم! اما تمام همتم را ميگذارم جوانان ولايي و متخصص گيلاني در بخشداريها و فرمانداريها و مناصبي كه حقشان هست منصوب شوند؛همين!.
در هر صورت ايشان چه يار كربلايي باشدچه يار قهرماني چه يار ديگران؛خودش شخصيت ارزشمند و جوان ولايي و مستعديست و اين شناخت من از 3 سال همكاري نزديك با وي است.
پيشنهاد ميكنم شما خبرهاي درستي منتشر كنيد و نظر دهنگان هم مراعات انصاف و شخصيت افراد را بكنند
ع-ف 23 فروردين 1389
استاندار گیلان به عنوان مرد شماره یک استان از روزی که به این عنوان وارد استان شده تا به امروز ،همه منتظر رفتنش هستنداما... آقای رحیم مشایی هم همه منتظر رفتنش بودند اما... ، آنهایی که منتظر رفتن قهرمانی هستند باید منتظر رفتن احمدی نژاد باشند
پيرو ولايت از تهران 23 فروردين 1389
مگر اين مديران گيلاني كا ر وزندگي ندارند كه فقط به دنبال عزل همد يگر هستند يادشان باشد كه همه ما وامدار شهدا هستيم ودر روز قيامت بايد پاسخگو باشيم .ول كنيد اين دنياي بي ارزش وگذرا را وخدمت گذار اسلام ومسلمين باشيد.خدايا تو شاهد باش.
پيرو ولايت از تهران 23 فروردين 1389
مگر اين مديران گيلاني كا ر وزندگي ندارند كه فقط به دنبال عزل همد يگر هستند يادشان باشد كه همه ما وامدار شهدا هستيم ودر روز قيامت بايد پاسخگو باشيم .ول كنيد اين دنياي بي ارزش وگذرا را وخدمت گذار اسلام ومسلمين باشيد.خدايا تو شاهد باش.
محمد 23 فروردين 1389
متقیان گزینه بسیار مناسبی برای امورات فرهنگی استان است .زیرا قدرت تجزیه وتحلیل فرهنگی واجتماعی او بالا تحول خوا و ارمانگراست. سابقه عملکرد او در استان موید این مهم است.
shapoor 24 فروردين 1389
قهرماني قهرمان گيلان است.بنده كارشناس استانداري دريكي ازاستانهاي همجوارهستم .واقعامتاسفم سران سياسي استان درپي منافع شخصي ودنيوي خويش به دنبال حذف اين چهره اجرايي هستند.شايدندانند درديگراستانهاچه مي گذردالبته انتقاداتي نيزدرنوع انتصابات ايشان وارده كه برهمگان محرزكه اين يك روندسراسري است وتقصيري متوجه ايشان نيست پس همه گيلانيان درجهت گيلان آباد وتوسعه يافته باقهرمان هم پيمان باشيم به جاي حذف ايشان بايدمعاون سياسي وامنيتي كه يك بازنشسته سپاه است وغيربومي بايدبرودزيرابرخلاف مصوبات هيات وزيران براين پست منصوب شده انداليته ازسوي .......
نا شناس 24 فروردين 1389
حسن کربلایی از چهره های سوخته و غیر بومی استان است. گذشت آن زمانی که خر ایشان در شورای نگهبان می رفت. کربلایی با چاپ جوابیه آقای مجرد در نشریه (شما) پی به اشتباه خود برد و مطمئنا دیگر چنین اشتباهی نخواهد کرد.
حامد 24 فروردين 1389
اول اینکه آقای قهرمانی که رفتنی شد. نفر جایگزینش هم مشخص شد. آقای ق
درباه آقای شفیعی هم که ایشان هم مثل هزارن نفر دیگه وارد فلان حزب شد و رفت اونجا و والا مگه چیش بیشتر از بقیه بود مگه؟؟؟
هاشم پور 24 فروردين 1389
اگر مردم گیلان میدانستند قهرمانی جه بر سر استانشان اورده و چه کرده با اعتبارات و بودجه استان و اینکه در کجا خرج کرده و به چه کسانی باج داده است ان میکردند که مردم قیرقیزستان کردند گندش پس از رفتنش درمی اید اسنادش را همه سازمان مدیرت استان دارد بعدا رو میکند قهرمانی ادم کینه ای و انتقامجویی است
حسن 28 فروردين 1389
شاه مست و شيخ مست و مير مست و شحنه مست مملكت رفته ز دست / هر دم از دستان مستان، فتنه و غوغا به پاست كار ايران با خداست
(شعر از ملك الشعراي بهار)
فضه 10 ارديبهشت 1389
بسم الله...
امیدوارم تمام مسوولین حاج آقا مهدوی را الگوی خود قرار دهند."برکناری آقای مهدوی"انسانی که قبل ازمسوول بودن یک انسان با ایمان به معنای واقعی است.امیدوارم کسانیکه حتی چنین فکری به مغزشان خطور کرده برای پاسخگویی در درگاه الهی خود را آماده کنند.(اللهم عجل لولیک الفرج)
نا شناس 12 خرداد 1389
به نام خدا. با سلام . آقاي مهدوي بهترين شخص براي رياست سازمان ملي جوانان است و خواهد بود. كساني كه با او هستند آقاي مهدوي را مي شناسند. او نمونه ي كامل يك انسان است.
المعی 23 آبان 1389
امیدوارم تمام مسئولان درحضور نماینده معظم ولی فقیه دراستان گیلان حضرت آیت اللله قربانی،اجازه عزل ونسب های اختیاری را به خود ندهند ،گیلان یک رهبر دارد آن هم آیت الله قربانی است ،نظر ایشان برای گیلانیان حجت است.وتنها با رهنمدهای ارزشمند ایشان این استان قابل پیشرفت است.خدا وند بر عزت ایشان بیفزاید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.