.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چرا ايسنا مازندران بي خبر است؟

خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در مازندران همچون ديگر رسانه ها سالهاست كه به امر اطلاع رساني مشغول است اما مدتي است كه فعاليت اين رسانه در مازندران متوقف است.

به گزارش شمال نيوز، با گذشت بیش از نیمی از ماه فروردین در سال 89 ، ايسنا مازندران فعاليت خبري و رسانه اي ندارد و آخرين خبر اين رسانه ، مربوط به 28 اسفند سال گذشته است .

هر چند دفتر ايسنا در مازندران در گذشته نيز به دلايلي از جمله كمبود بودجه آنچنان فعال نبوده اما اميدواريم همكاران ما در دفتر اين خبرگزاري كه به مظلوميت مشهورند هر چه سريعتر كار خود را آغاز نمايند .

پس از انتقال جهاد دانشگاهي از شهرستان بابل به ساري، به همت مسئولان وقت جهاد دانشگاهي و برخي از خبرنگاران علاقمند به كار رسانه اي، خبرگزاري ايسنا منطقه مازندران در چند سال گذشته و به مناسبت روز خبرنگار افتتاح شد كه در مدت كوتاهي به همت مجموعه ايسنا منطقه مازندران جزو رسانه هاي تاثيرگذار استان شد.

اين در حالي است كه پس از تغييرات و تحولات در مجموعه جهاد دانشگاهي اين تاثيرگذاري كمرنگ شد به نحوي كه در روزهاي پاياني سال بيشتر از اخبار روابط عمومي استفاده مي‌شد.

با اين حال اميدواريم كه مشكلات خبرگزاري ايسنا منطقه مازندران هرچه سريعتر مرتفع و شاهد حضور اين رسانه در فضاي اطلاع رساني مازندران باشيم. دوستداران علم و انديشه در مازندران نيز كه تاكنون از اين خبرگزاري به عنوان پشتيبان رسانه اي دانشگاه ها و مراكز علمي و تحقيقاتي ياد مي‌كردند انتظار دارند اين نقصيه بزرگ در شمال كشور برطرف شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 فروردين 1389
ایسنا مازندران از 27 اسفند ماه خبر منتشر نکرد پس از انعکاس خبر فوق علی الظاهر دست بکار شدند چند خبر منتشر کردند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.836 seconds.