.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری کلاهبردار رادیویی توسط پلیس فتا مازندران
فردی را که با وعده برنده خوش شانس در مسابقات رادیویی از ۴۲ هموطن درسراسر کشور کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.
دستگیری کلاهبردار رادیویی توسط پلیس فتا مازندران

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: در پی مراجعه چندین نفر به این پلیس با در دست داشتن مرجوعه قضایى و درخواست رسیدگى به شکوائیه‌های خود مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی از طریق تماس تلفنی با ترفند برنده شدن در قرعه کشی از طریق رادیو به پلیس فتا واصل شد، به لحاظ حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: مجرم با استفاده از ترفند‌های زیرکانه مالباختگان را متقاعد کرده که جهت دریافت جایزه خود کد‌های مختلفی را که از طریق پیامک برای وی ارسال شده از پشت تلفن به او اعلام کند، شاکیان با یک غفلت ساده در نهایت متوجه سرقت تمامی موجودی حساب‌های بانکی خود می‌شوند.

سرهنگ خورشاد گفت: ماموران پلیس فتا پس از اقدامات فنی و تخصصی متهمان این پروند‌ها را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مرجع قضائی متهم را دراستان‌های شرقی دستگیر کردند.

او افزود: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شده با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری گردیده لب به سخن گشود و به برداشت غیرمجاز از حساب ۴۲ هموطنان ازسراسر کشور در رادیو صبا اعتراف کرده‌ومبالغ کلاهبرداری شده تا این لحظه ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برآورد شده، کل این مبلغ را بصورت گسترده درحوزه خرید وفروش ارز دیجیتال داشته است.

سرهنگ خورشاد گفت: شهروندان دقت داشته باشند که برای جلوگیری از برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، اطلاعات حساب بانکی به خصوص رمز‌های خود را در اختیار افرادی که از طریق مختلف به ویژه تماس‌های تلفنی با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند قرار ندهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.