.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سه‌شنبه کل کشور بارانی می شود
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز آسمان کل کشور بارانی خواهد بود و به تدریج شدت بارندگی از بعدازظهر در نیمه غربی کشور کاسته خواهد شد.
سه‌شنبه کل کشور بارانی می شود

به گزارش شمال نیوز ،  آقای صادق ضیائیان گفت: فردا برای کل کشور بارش‌ پیش‌بینی شده است که بتدریج بعدازظهر فردا برای نیمه غربی کشور از میزان بارندگی‌ها کاسته خواهد شد و دما در این مناطق افزایش می یابد.

 

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی، روز چهارشنبه در نوار شرقی کشور افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و وزش باد پیش‌بینی شده است و بتدریج جوی آرام و پایدار و افزایش دما برای این مناطق حاکم می‌شود.

 

او می گوید: سامانه بارشی فردا از کشور خارج می‌شود و در دامنه جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و اردبیل، افزایش موقتی دما همراه با وزش باد رخ می‌دهد.

 

ضیاییان گفت: پنجشنبه با عبور موجی از شمال‌غرب کشور مناطقی از استان‌های کردستان، آذربایجان‌غربی و آذربایجان شرقی وزش باد شدید، افزایش ابر، رگبار پراکنده همراه با کاهش دما دارند. همچنین با نفوذ جریانات شمالی به دریای خزر، بارش در اردبیل،‌ گیلان و مازندران آغاز می‌شود و جمعه گستره بارش کل نوار غربی، دامنه جنوبی البرز را در برمی گیرد و با تقویت این جریان برای گیلان، مازندران، گلستان، خراسان‌شمالی و بلندی‌های البرز، بارش و کاهش دما پیش بینی شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.