.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرقت تن‌پوش‌های درختی در بابل
تن پوش‌های درختی که شهرداری برای زیباسازی شهر روی برخی درختان چنار نصب کرده بود به سرقت رفت.
سرقت تن‌پوش‌های درختی در بابل

به گزارش شمال نیوز ، سید مرتضی حسینی رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بابل با بیان اینکه نصب تن‌پوش‌های درختی ایده‌ای بود که از مدت‌ها قبل در دستور کار شهرداری قرار گرفته بود، گفت: با توجه به حضور بانوان فعال در عرصه صنایع دستی تصمیم گرفته شد دست بافت‌های این بانوان با طرح‌های بومی و محلی روی برخی درختان چنار نصب شود.

او افزود: نصب تن پوش بر روی درختان به صورت نمونه روی چند درخت چنار در خیابان ۱۷ شهریور انجام و مقرر شده بود این طرح در نوروز در سایر نقاط شهر نیز اجرا شود.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بابل ادامه داد: به نظر می‌رسد زیبایی این طرح‌ها سبب شد برخی‌ها ۴۸ ساعت بعد از نصب، این تن پوش‌ها را از درختان جدا کنند و به منزل خود ببرند.

حسینی با بیان اینکه این تن پوش‌ها به تنهایی ارزش ریالی بالایی نداشت، گفت: اقدام به کندن تن پوش‌های درختان توسط برخی افراد با بازخورد‌های منفی زیادی در شهر مواجه شد و مردم به شدت از این اقدام گله کردند.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بابل گفت: با توجه به اتفاقی که افتاد مجبور هستیم طرح تدریجی نصب این تن‌پوش‌ها بر روی درختان را حذف کنیم

او با بیان اینکه فقط شهرداری مسئول حفاظت از اموال شهر نیست گفت: مردم شهر می‌توانند بهترین حافظان اموال عمومی که متعلق به خودشان است باشند.

حسینی افزود: متاسفانه در مجموعه‌های شهری با سرقت‌های متعددی از جمله سرقت کابل‌ها و سیستم روشنایی برخی معابر و حتی نرده‌های بلوار مواجه هستیم که از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده سرقت موارد را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.