.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار وزیر کشور:؛
مازندران به تهران دوم تبدیل شده است/ آقای وزیر به مازندران ما بیشتر توجه کنید
نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به وزیر کشور گفت به مازندران ما بیشتر توجه کنید، این استان تهران دوم است اما زیرساخت‌های ما ضعیف بوده
مازندران به تهران دوم تبدیل شده است/ آقای وزیر به مازندران ما بیشتر توجه کنید

شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به وزیر کشور گفت به مازندران ما بیشتر توجه کنید، این استان تهران دوم است اما زیرساخت‌های ما ضعیف بوده و در حد خدمات ملی نیست، باید پروژه‌های نو، پیشرفته و مدرن تعریف شود باید صد قدم جلوتر از زمان خودمان باشیم و روزمره پیش نرویم.

 

به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ در دیدار با احمد وحیدی وزیر کشور؛ ضمن تسلیت شب رحلت حضرت زینب بر لزوم محور قرار دادن صبر زینبی در مقابله با بحران‌ها در آینده تاکید و اظهار کرد: دهه مبارکه فجر و به‌خصوص ۲۲ بهمن ماه سالروز یوم الله ۲۲ بهمن را گرامی میداریم، از مردمی که تمام تهدیدها و فشارها را تحمل کردند و پای جنگ‌های سخت و نرم ایستادند کمال تشکر را داریم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران افزود: ان شالله مردم در ۲۲ بهمن ماه آینده نشان خواهند داد که تصوری که دشمن دارد خواب و خیال و غلط است، قطعا امسال از همه سال‌های پیش از کرونا و پیش از انقلاب پرشورتر خواهد بود، این از حال و هوای امروز مردم معلوم است.

 

محمدی لائینی خطاب به وزیر کشور خاطرنشان کرد: وظایف شما سخت است از جمله حفظ امنیت، مدیریت امور داخلی و مقابله با بحران‌هایی همچون زلزله خوی، تهیه سوخت در حوزه گاز و اینکه تابستان گذشته خاموشی نداشته و زمستان امسال قطعی نداشته باشیم که کمتر بیان میشود، یک عده این موفقیت‌ها را بیان نمی‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران ادامه داد: البته برخی از نابسامانی‌هایی هنوز وجود دارد به‌خصوص در حوزه توزیع انرژی، الان در بحث مرکبات، مسئله برنج و غیره که درباره آن با رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی صحبت کردیم، البته استاندار فهیم و مدبر اقدامات خوبی را انجام داده، زیرساخت‌های صادرات فراهم نبوده و فراهم شدنش زمان می‌برد، امیدواریم تا سال آینده شاهد حل این مشکلات باشیم.

 

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی با اشاره به حدیثی از امام جواد (علیه السلام)، عنوان کرد: کسی که بتواند دین خودش را بر شهوات هوای نفس همچون مال و پست و غیره مقدم بدارد به ایمان رسیده و اگر نتواند خودش را هلاک کرده است، این یک سرلوحه اعتقادی بسیار مهم است، باید امانت‌هایی همچون انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران تاکید کرد: نعمت وجود امام راحل در دیروز، نعمت وجود رهبر معظم انقلاب امروز و نعمت وجود دولت انقلابی را باید قدر بدانیم، هدف از اغتشاشات هم این بود که دولت انقلابی را ناکام بگذارند و بعد بگویند که دولتی که اینهمه شعار می‌داد نتوانست.

 

محمدی لائینی با اشاره به این جمله رئیس جمهور که اولویت اول ما اتمام پروژه‌های نیمه کاره است، گفت: ببینید در همین ایام دهه فجر شاهد افتتاح پروژه‌های زیادی هستیم، دیروز هم آقای رییسی در پرند چندین منزل را تحویل صاحبانش دادند، بالاخره مسئولان ما در حال دویدن هستند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران خطاب به وزیر کشور گفت: به مازندران ما بیشتر توجه کنید، این استان تهران دوم است و نصف تهرانی‌ها تا یک فرصت دو سه روزه پیدا کنند اینجا هستند و در خدمتشان هستیم، زیرساخت‌های ما ضعیف بوده و در حد خدمات ملی نیست، باید پروژه‌های نو، پیشرفته و مدرن افتتاح شود باید صد قدم جلوتر از زمان خودمان باشیم و روزمره پیش نرویم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در مازندران واقعا در بحث حمل و نقل عمومی ضعیف هستیم، تصریح کرد: اینکه هر کسی باید وسیله شخصی داشته باشد چرا باید تبدیل به فرهنگ شود، بنزینی که امانت نسل‌های آینده است را روزانه حدود ۱۰۰ میلیون لیتر مصرف کنیم! اگر در زیرزمین اقیانوس بنزین هم باشد تمام خواهد شد، باید ریل‌ها و نگاه‌ها را عوض کرد، حمل و نقل عمومی را باید مدرن کرد.

 

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی با اشاره به طرحی تاکید کرد: اوایل میگفتیم از آذربایجان غربی تا مشهد حدود ۹ استان وجود دارد که سالیانه چند صد هزار خودرو راهی مشهد میشود اگر ما قطار پرسرعتی با ۲۵۰ کیلومتر سرعت بیاوریم کسی با خودرو راهی مشهد نخواهد شد، اینجا نگاه‌هایی باافق بلند است ان شالله به موازات تکمیل پروژه‌های نیمه کاره به این بخش توجه شود، البته نیاز است که بخش‌های خصوصی را به‌طور جدی وارد میدان کنیم.

 

محمدی لائینی نمابنده ولی فقیه در مازندران در پایان اذعان داشت: کار آزادسازی دریا بیش از ۹۵ درصد انجام شد ولی تا یک طرح دریایی نداشته باشیم استفاده از دریا ضابطه‌مند نمیتواند باشد، اینها را به بخش‌هایی که میتوانند امکانات رفاهی را بیاورند و مسائل فرهنگی را رعایت کنند واگذار کنیم تا یک ساحل تفریحی فرهنگی داشته باشیم، مهمترین قدرت برای حفظ قدرت مردم هستند مردم مازندران پای این انقلاب هستند این سرمایه مهم باید حفظ شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.