.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخورد قاطعانه با کم فروشی
مدیرکل استاندارد مازندران از برخورد قاطعانه با کم فروشی خبر داد.
برخورد قاطعانه با کم فروشی

به گزارش شمال نیوز ، محمد ملاعلی پور مدیر کل استاندارد مازندران با اشاره به آغاز پایش، نظارت و برخورد قاطعانه با کم فروشی و پیگیری‌های صورت گرفته، گفت: ۸۰ قلم کالا از ابتدای آغاز طرح در استان، از واحد‌های تولیدی صنایع غذایی، شیمیایی... و ۲۷ قلم کالا از سطح بازار مازندران ارزیابی شدند.

او از کشف ۴۴ مورد کم فروشی در واحد‌های تولیدی و سطح بازار استان خبر داد و گفت: برای واحد‌های تولیدی مربوطه، اخطار کتبی صادر می‌شود.

ملاعلی پور با توصیه به این که واحد‌های تولیدی وزن و حجم‌های درج شده بر روی بسته بندی فرآورده‌های خود را با دقت بررسی کنند، افزود: این اداره کل بدون کمترین ملاحظه و مسامحه‌ای از تولید یا توزیع کالای بی‌کیفیت و غیر استاندارد جلوگیری می‌کند.

او با اشاره به این که رییس جمهور، کیفیت کالا را یکی از مسایل مهم و محوری در تولید کالا عنوان کرده است، گفت: هدف مهم، تولید کالای استاندارد است و سازمان استاندارد به عنوان یک مرجع حاکمیتی و دستگاه نظارتی موظف به نظارت بر کیفیت کالا‌ها می‌باشد.

 

ملاعلی پور افزود: سامانه ۱۵۱۷ اداره کل استاندارد مازندران، آماده دریافت گزارش و شکایات مردمی در زمینه کالا‌های غیر استاندارد و یا دارای استاندارد فاقد کیفیت است و شکایت‌های مردمی در اسرع وقت برای رسیدگی در اختیار کارشناسان مربوطه قرار خواهد گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.