.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امحاء بیش از ۵۰۰ هزارفقره پرونده
بیش از ۵۰۰ هزار فقره پرونده موجود در بایگانی راکد دادگستری مازندران امحا شد.
امحاء بیش از ۵۰۰ هزارفقره پرونده

به گزارش شمال نیوز ، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران بااشاره به بازدید‌های مختلف از حوزه‌های قضایی از جمله بایگانی‌های راکد و حجم بالای پرونده‌ها در بایگانی راکد حوزه‌های قضایی تاکید کرد: روسا و دادستان‌های هر حوزه قضایی باید نظارت لازم درمورد پالایش پرونده‌های موجود و ارسال پرونده‌ها به استان داشته تا بتوان بخش بزرگی از فضای فیزیکی هر دادگستری و بخشی از بایگانی‌های راکد آزاد و فضای بیشتری برای خدمت رسانی به مردم ایجاد شود.

وی تلاش تمامی کارکنان دستگاه قضایی استان را برای انجام این امر مهم ضروری دانست و تاکید کرد: این نوع برنامه‌ها و تلاش‌ها می‌تواند در پیشبرد دیگر اهداف دستگاه قضایی مثمر ثمر باشد.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین اعلام کرد:در ۱۰ ماه سال جاری، یک میلیون و ۴۳ هزارو ۵۲۳ فقره پرونده ثبت اطلاعات فرم در رایانه، یک میلیون و ۷۴ هزار و ۱۲۰ فقره پرونده نیز اسناد ضروری اسکن و ۵۴۷ هزار و ۶۶۸ فقره پرونده امحا گردید که در مجموع یک هزارو ۹۶ متر مساحت اداری با مدیریت معاون فناوری اطلاعات وبرنامه ریزی، معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی وهمکاری روسا و دادستان‌های استان آزاد شد.

حجت الاسلام اکبری افزود: برنامه ما این است که با تلاش تمامی همکاران تا پایان سال بتوانیم تمامی پرونده‌ها را پالایش و پرونده‌های عادی و غیرقابل استفاده را امحا کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.