.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس سیا: شش ماه آینده در جنگ اوکراین حیاتی خواهد بود
رئیس سازمان سیا آمریکا از اهمیت شش ماه آینده در تعیین سرنوشت جنگ اوکراین خبر داد.
رئیس سیا: شش ماه آینده در جنگ اوکراین حیاتی خواهد بود

شمال نیوز : ویلیام برنز، رئیس سیا گفت که شش ماه آینده در جنگ اوکراین «بسیار حیاتی» خواهد بود و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه شرط می‌بندد کاهش علاقه غرب و «خستگی سیاسی» می‌تواند به ارتش او فرصت جدیدی برای دستیابی به دستاورد‌های جدید در میدان نبرد بدهد.

 

به گزارش سی‌بی‌اس نیوز، برنز مدعی شد: «به نظر ما، شش ماه آینده در میدان نبرد کلیدی خواهد بود. با خنثی کردن غرور پوتین، او نه تنها نمی‌تواند در اوکراین پیشروی بیشتری داشته باشد، بلکه هر ماه که می‌گذرد خطر از دست دادن سرزمینی که به صورت غیرقانونی از اوکراین گرفته، بیشتر می‌شود».

 

اظهارات رئیس سیا در بحبوحه هشدار‌های مستمر مقامات اوکراینی مبنی بر اینکه روسیه در حال آماده شدن برای انجام یک حمله مهم است، بیان می‌شود. اوکراین می‌گوید این هفته حملات در بخش شرقی کشور تشدید شده است.

 

جنگ اوکراین تا دو هفته دیگر وارد سال دوم خود می‌شود. چندین دور مذاکرات صلح در این مدت بی‌نتیجه بوده و اکنون برخی کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند جنگ طولانی و فرسایشی شود. آمریکا و آلمان اخیرا اعلام کرده‌اند تانک‌های پیشرفته خود را برای کمک به کی‌یف به میدان جنگ خواهند فرستاد، اما با توجه به پیچیدگی استفاده از این تانک‌ها، زمان استفاده از آن‌ها در میدان جنگ هنوز مشخص نیست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.