.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ یک بیمار مبتلا به کرونا در مازندران
یک هم استانی دیگر شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باخت.
مرگ یک بیمار مبتلا به کرونا در مازندران

شمال نیوز: ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران بستری شدند، و یک بیمار هم در این مدت بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت.

 

مرگ یک بیمار مبتلا به کرونا

دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمارجدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۱۴ نفر ترخیص شدند.

 

او مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را ۳۴ نفر اعلام کرد و افزود: از این شمار ۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و در این مدت نیز یک بیمار کرونایی جان باخت./ باشگاه خبرنگاران

 

بستری ۶ کرونایی در بابل

دکتر سید علی مظفر پور خوشرودی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به اینکه ۲۴ ساعت گذشته ۶ مورد جدید مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه به ثبت رسید، گفت: در این مدت ۴ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی مرخص شدند.

 

او با بیان اینکه اکنون ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، افزود: در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی نیز ۱ بیمار کرونایی بستری شدند.

 

مظفرپور  گفت: شبانه مورد فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ روز گذشته، در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل به ثبت نرسید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.