.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هر دم از این باغ بری می رسد ....
مناسب‌سازی محیط شهری به سبک و شیوه شهرداری نکا ! + تصاویر
شمال نیوز: هر ساله با فرارسیدن روز جهانی معلولان فضای رسانه‌ای پر می‌شود از وعده ها و حرف‌های زیبا و قشنگ مسئوولان در راستای خدمت به معلولان که البته به یکی آنها هم معمولا عمل نمی شود .
مناسب‌سازی محیط شهری به سبک و شیوه شهرداری نکا ! + تصاویر

به گزارش شمال نیوز، یک شهروند نکایی با ارسال چند تصویر از پیاده رویی در این شهر از بی توجهی به حقوق معلولان انتقاد کرد .

 

این شهروند نکایی نوشت : 

 

براساس قانون، یکی از دستگاه‌های متولی مناسب‌سازی محیط شهری برای معلولان شهرداری‌ها هستند. آیین‌نامه اجرایی بند ج ماده ۱۹۳ قانون برنامه سوم در جلسه مورخ ۲۶/۱۱/۷۹ بنا به پیشنهاد مشترک وزارت مسکن و شهرسازی، سازمان بهزیستی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، توسط هیئت دولت به تصویب رسید.

 

در ماده ۳ این آیین‌نامه نیز به نقش شهرداری‌ها اشاره می‌کند: شهرداری‌ها موظفند ظرف دو سال نسبت به آماده‌سازی و مناسب‌سازی معابر عمومی با اولویت معابر اصلی و نزدیک به تقاطع‌ها برای تردد معلولین اقدام کنند.

 

 

شهرداری نکا در اقدامی عجیب در یکی از گذرگاه‌های عابر پیاده - همانطور که در عکس می بینید - با نصب مانع فلزی به نوعی عبور ویلچر سواران را ممنوع کرده است.

 

 

جا دارد شهردار جوان و جویای نام نکا، هر از گاهی  از سوزوکی سفید پایین بیاید و در شهر پیاده گشت و گذار کند تا شاید توجهش به کاستی‌ها جلب شود.

 

از سویی دیگربرخی از انبوه‌سازان که گویا خودشان را مالک پیرامون برج‌هایشان می‌دانند با نصب غیر قانونی موانع، پیاده‌رو را هم به ملکشان اضافه می‌کنند و سکوت شهرداری در این خصوص نیز جای تامل بسیار دارد .

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.