.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۶۲ هزار فرد دارای معلولیت زیرپوشش بهزیستی مازندران قرار دارند
مدیرکل بهزیستی مازندران اجرای قانون حمایت از افراد دارای معلولیت را نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها دانست
 ۶۲ هزار فرد دارای معلولیت زیرپوشش بهزیستی مازندران قرار دارند

به گزارش شمال نیوز، فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران در مراسم گرامی‌داشت هفته معلولین در سوادکوه با بیان اینکه تمام تلاش بر ارائه بهترین خدمات به این قشر هست، عنوان کرد: در مازندران 62 هزار فرد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی قرار دارند و خدمات مختلف توانمندسازی و قادرسازی را به آنها ارائه می‌دهیم.

وی با توجه به قانون مترقی حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، خاطرنشان کرد: در اسفند 96 این قانون در مجلس مصوب و در فروردین 97 ابلاغ شد، برای اجرای این قانون نیازمند هستیم تا اعتبارات بیشتری به سازمان تخصیص یابد و همچنین دستگاه‌های دولتی ، غیردولتی ، نهادها و سازمان‌ها کمک کنند تا بندهای این قانون را به خوبی اجرا کنیم.

مدیرکل بهزیستی مازندران، شهرستان سوادکوه را از جمله مناطقی برشمرد که باید توجه بیشتری به آن شود و اظهار داشت: با توجه به شرایط جغرافیایی سوادکوه بحث دسترس‌پذیری افراد دارای معلولیت نیازمند تلاش همه دستگاه‌هاست تا دسترس‌پذیری و مناسب‌سازی که حق هر شهروندی است انجام و بتوان بهتر از اماکن تفریحی، ورزشی، اداری، فرهنگی، بانک‌ها و سایر اماکن بهره برد.

بریمانی تصریح کرد: قطعا زمانی این امکان فراهم می‌شود که همه دستگاه‌ها پای کار باشند، ادارات سوادکوه با بهزیستی این شهرستان همکاری لازم را داشته باشند تا خدمات بهتری ارائه شود.

مدیرکل بهزیستی مازندران بحث مسکن و اشتغال را دو موضوع مهم برشمرد و اظهار داشت: در سوادکوه بدون محدودیت هر تعدادی که مدیریت شهرستان اعلام کند و شرایط دریافت وام‌های مربوطه و کمک بلاعوض را داشته باشند، حتما تحت پوشش قرار خواهیم داد تا در این شهرستان خدمات مسکن و اشتغال راحت‌تر ارائه شود.

بریمانی افزود: درمورد وسایل کمک توان‌بخشی تا آنجا که توانستیم از اعتبارات ملی بهره گرفتیم و به صورت یکجا تهیه و به شهرستان‌ها تخصیص داده شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.391 seconds.