.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام رئیس اتاق بازرگانی مازندران ؛
دلیل پرواز نکردن هواپیمای حمل بار کارگو از مازندران مشخص شد / قیمت ها با تولید همخوانی ندارد !
شمال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی مازندران مهمترین مانع در پرواز نکردن هواپیمای کارگرو برای صادرات هوایی مرکبات را پرداخت نشدن یارانه هزینه حمل و نقل ذکر کرد.
دلیل پرواز نکردن هواپیمای حمل بار کارگو از مازندران مشخص شد / قیمت ها با تولید همخوانی ندارد !

به گزارش شمال نیوز، عبدالله مهاجر در گفتگو با بازار با اشاره به رایزنی استاندار با سازمان هواپیمایی برای استقرار هواپیمای باری و کارگو در استان اظهار داشت: در حال حاضر مهمترین مانع برای پرواز کارگو، قیمت و هزینه حمل از طریق کارگو است.

 

وی با اظهار این که قرار است از طریق صمت یارانه و سوبسیدی برای انتقال هوایی مرکبات از طریق کارگو پرداخت شود، افزود: مهمترین مسئله در این زمینه یارانه و سوبسید به شمار می رود.

 

وی با بیان این که هزینه حمل از طریق کارگو یک تا دهم دلار از فرودگاه ساری خواهد بود، افزود: این قیمت با تولید چندان همخوانی ندارد و منتظر هستیم تا با پرداخت یارانه این مسئله را حل کنیم.

 

مهاجر با عنوان این که بار و مرکبات برای انتقال هوایی و صادرات از طریق هواپیما آماده است، گفت: قیمت تمام انتقال بار هوایی توان رقابت را از تولیدکننده خواهد گرفت و باید با پرداخت یارانه از تجار حمایت کنیم.

 

رئیس اتاق بازرگانی مازندران به استقرار هواپیمای باری برای صادرات هوایی مرکبات در فرودگاه ساری اشاره کرد و گفت: صادرات هوایی مرکبات یک ظرفیت مهم دربازرگانی محصول به شمار می رود و وزارت صمت باید جدیت بیشتری در پرداخت یارانه داشته باشد.

 

وی میزان تولید مرکبات را بیش از دو میلیون و ۷۰۰ هزار تن ذکر کرد و افزود: محدودیتی برای صادرات مرکبات نداریم اما ظرفیت کارگو نیز محدود است هرچند می تواند فرایند صادرات را شتاب دهد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.