.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدوديتي در تأمين گاز استان مازندران وجود ندارد
مشترکین ضمن صرفه‌جویی، موارد ایمنی را در فصل سرما رعایت کنند
محدوديتي در تأمين گاز استان مازندران وجود ندارد

به گزارش شمال نیوز،

سرپرست شرکت گاز مازندران گفت: با توجه به اینکه استان مازندران از زیرساخت‌های مناسبی در حوزه انتقال و توزیع گاز برخوردار است، پیش بینی می شود محدودیتی در تأمین گاز مشترکین خانگی استان در فصل سرما ایجاد ‌نگردد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، قاسم مایلی رستمی در جلسه آمادگی زمستانی شرکت گاز استان، با بیان این که در حال حاضر یک میلیون و 597 هزار مشترک گاز در استان مازندران وجود دارد، اظهار داشت: در طی 8 ماهه نخست سال جاری، تعداد 34 هزار اشتراک پذیری جدید صورت گرفته است.

وی با اشاره به سهم 92 درصدی مشترکین خانگی این شرکت از گاز طبیعی خاطرنشان‌کرد: خدمت‌رسانی به این تعداد مشترک و برقراری جریان پایدار گاز آنها نیازمند تلاشی بی وقفه و بدون توقف بوده بطوریکه در زمستان سال قبل ، علیرغم بالا رفتن مصرف گاز در استان، هیچ گونه قطع گاز در بخش خانگی صورت نگرفته، که این مهم جز با لطف الهی، پایداری بالا شبکه در استان و همت خادمان مردم در شرکت گاز استان محقق نگردیده است.

سرپرست شرکت گاز استان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: از مشترکین انتظار داریم با رعایت اصول صرفه‌جویی و مصرف بهینه و ایمن، تداوم بهره‌مندی از این نعمت الهی را تضمین کنند تا با کاهش دما و افزایش مصرف گازطبیعی در فصل سرد سال، افت فشار و قطعی گاز در هیچ جای کشور عزیزمان اتفاق نیفتد.

وی با اشاره به فصل سرما، خاطر نشان کرد: همه مشترکین استان هشدارها و نکات ایمنی در زمینه نحوه صحیح استفاده از وسایل گازسوز و گرمایشی را برای جلوگیری از وقوع حوادث دلخراش جدی بگیرند.

مایلی رستمی با اشاره به راه های پیشگیری از خطرات نشت گاز، تشریح کرد: اطمینان از سلامت کارکرد و استاندارد بودن تجهیزات گرمایشی، نصب اتصالات صحیح لوازم گازسوز و عدم بکارگیری لوله های آلومینیومی برای خروج گاز سمی بخشی از مهمترین نکات پیشگیری از بروز خطر است.

سرپرست شرکت گاز مازندران با تاکید لزوم بر اطمینان مشترکین از باز بودن مسیر دودکش بخاری های گاز سوز، تصریح کرد: استفاده از کلاهک H شکل مانع ورود و لانه گذاری پرندگان می شود، بر اساس تجزیه و تحلیل حوادث رخ داده در سال‌های گذشته، یکی از دلایل وقوع گازگرفتگی مسدود شدن مجرای دودکش به علت لانه گذاری پرندگان است‌.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.224 seconds.