.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌هاي عمومي مازندران معارفه شد
درجلسه شورای اداری کتابخانه های عمومی استان، هادی امیری به عنوان سرپرست جدید اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران معارفه و از خدمات خانم ولی پور در دوره مدیریت کتابخانه ها قدردانی شد.
سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌هاي عمومي مازندران معارفه شد

به گزارش شمال نیوز، در جلسه شورای اداری کتابخانه های عمومی استان مازندران مراسم تکریم خانم آرزو ولی‌پور و معارفه هادی امیری به عنوان سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران با حضور میرزایی مدیرکل استان‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور  و کارکنان ستادی اداره کل برگزار شد.

محمدعلی میرزایی مدیرکل استان‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این مراسم ضمن تقدیر و خداقوت به خانم ولی‌پور که طی حضور 6 سال در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران خدمات خوبی را به یادگار گذاشتند، گفت: در طی این مدت شاهد نهایت همکاری و همدلی در مدیریت استان بودیم و انتظار داریم این روند همکاری در دوره جدید همچنان با قدرت و تعالی ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: زحمات خانم ولیپور در کتابخانه های عمومی استان قطعا جزو باقیات الصالحات خواهد بود و هر جا که هستند برایشان آرزوی موفقیت می کنیم و اگر دانشگاه فرهنگیان اجازه دهند می توانیم از ظرفیت‌شان در نهاد کتابخانه‌ها استفاده کنیم.

میرزایی ادامه داد: با توجه به ابقای خانم ولی‌پور تا خرداد ماه سال آینده و عدم تمدید مأموریت وی از سوی دانشگاه فرهنگیان، با استعفای ایشان موافقت شد.

مدیرکل استان‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اشاره به اینکه مراسم تودیع خانم ولی پور و معارفه مدیرکل جدید به نحو شایسته‌ای پس از طی مراحل و انتخاب مدیرکل با حضور مقامات استانی برگزار می شود تصریح کرد: خدمات خانم ولی پور در این مدت دریای بیکرانی است و انتظار داریم همکاران اداره کل ادامه دهنده این مسیر در خدمت به مردم باشند.

وی گفت: هدف عمده نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور معرفی و شناساندن کتابخانه‌ها، آشنا کردن جامعه مخاطب با فعالیت‌ها و خدمات کتابخانه‌های عمومی و مراکز اطلاع‌رسانی و ایجاد ارتباط میان آن‌ها است.

آرزو ولی‌پور مدیرکل سابق کتابخانه های عمومی مازندران نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حمایت مسئولان استانی و نمایندگان مجلس از تعامل و ارتباط با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و حمایت از برگزاری فعالیت‌های فرهنگی در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی گفت: حمایت و همراهی مسئولان در برنامه‌های فرهنگی موجب دلگرمی فعالان عرصه فرهنگ برای ادامه کار مدیریت جدید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان مازندران ظرفیت های خوبی در بخش های متعدد دارد تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و تیم خوبی که بسته شده، دوران طلایی در نهاد در حال رقم خوردن است.

ولی‌پور با اعلام اینکه روزها و سالهای خوبی در کنار کتابداران استان سپری کردم، خاطرنشان کرد: همه در کنار هم یک خانواده بودیم و برای سرپرست جدید اداره‌کل آرزوی موفقیت دارم.

هادی امیری سرپرست جدید اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران نیز با تشکر از اعتماد دبیرکل نهاد ابراز امیدواری کرد بتوانیم مسیری که آغاز شده را با موفقیت و تلاش همه همکاران طی کنیم.

به گزارش روابط عمومی، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور روز گذشته ضمن تقدیر از خدمات آرزو ولی پور در دوره مدیریت اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران، طی حکمی هادی امیری را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی و دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی استان مازندران منصوب کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.