.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت منصوب شد/سپهر خلجی جایگزین علی بهادری شد
سپهر خلجی در جریان ابلاغ آیین‌نامه جدید «چگونگی تعیین و حدود وظایف سخنگوی هیأت وزیران و تشکیل شورای اطلاع‌رسانی دولت» جایگزین علی بهادری جهرمی شد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت منصوب شد/سپهر خلجی جایگزین علی بهادری شد

ایسنا: سپهر خلجی در جریان ابلاغ آیین‌نامه جدید «چگونگی تعیین و حدود وظایف سخنگوی هیأت وزیران و تشکیل شورای اطلاع‌رسانی دولت» جایگزین علی بهادری جهرمی شد.

 

سپهر خلجی دانش‌آموخته دکتری علوم ارتباطات اجتماعی و استادیار دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه است.

 

عضویت در شورای اطلاع‌رسانی دولت، عضویت در شورای‌عالی و معاونت خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و تألیف کتاب و مقالات متعدد در حوزه ارتباطات و رسانه از جمله سوابق رئیس جدید شورای اطلاع‌رسانی دولت است.

 

شورای اطلاع‌رسانی دولت به‌منظور سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و هماهنگی در زمینه اطلاع‌رسانی در زمینه برنامه‌ها، فعالیت‌ها و دستاوردهای دولت و اعلام هماهنگ مواضع رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت به مردم تشکیل شده و فعالیت می‌کند.

 

انتخاب رئیس جدید این شورا بر اساس آیین‌نامه 10 ماده‌ای آن که به تازگی به‌روزرسانی شده صورت گرفته که در تبصره یک ماده 2 آن تصریح شده «رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت می‌تواند به تشخیص رئیس‌جمهور از بین اعضای شورا منصوب شده یا فردی خارج از این مجموعه باشد و حق حضور در جلسات هیأت دولت و انتخاب دبیر شورا را دارد».

 

بر اساس ماده 3 آیین‌نامه نیز، سخنگوی دولت با پیشنهاد رئیس‌جمهور و تصویب هیأت وزیران انتخاب می‌شود و می‌تواند در همه جلسات هیأت دولت و سایر شوراها و ستادهایی که به ریاست رئیس‌جمهور یا معاون اول وی برگزار می‌شود، حضور یابد.

 

علی بهادری جهرمی رئیس سابق شورای اطلاع‌رسانی دولت، همچنان مسئولیت سخنگویی دولت را بر عهده خواهد داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.