.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سیاست‌های فرهنگی دولت، پیشران توسعه و پیشرفت کشور
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران خواستار هماهنگی و وحدت رویه دستگاه‌های فرهنگی در اجرای سیاست‌های محوری دولت در استان شد و افزود: سیاست‌های فرهنگی دولت پیشران توسعه و پیشرفت کشور است.
سیاست‌های فرهنگی دولت، پیشران توسعه و پیشرفت کشور

به گزارش شمال نیوز،

روح الله سلگی در جلسه بررسی آسیب های فرهنگی اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه مشکلات حوزه فرهنگ را باید با راهکارهای فرهنگی برطرف کرد، با رد فرضیه بریدن نسل جوان و نوجوان کشورمان از گفتمان انقلاب ادامه داد: نسل جدید دارای فطرت پاک و جستجوگر و دنبال اثبات خود در تحولات اجتماعی است.

این مسئول با بیان اینکه آرمانخواهی و اسلام خواهی نسل جدید پرشورتر از اول انقلاب است، گفت: سیاست تقویت گفتمان سازی فرهنگی در قبال نسل جدید الزام اساسی برای نوسازی و نشاط سیاسی اجتماعی کشور است.

معاون استاندار مازندران گفت: مولفه های اساسی انقلاب برپایه ارزش های دینی در کشور ریشه دوانده و غیر قابل خدشه است.

وی با اشاره به مشکلات فرهنگی در کشور خاطرنشان کرد: ارزش های فرهنگی ما مورد هجوم وسیع شبکه شیطانی استکبار قرار دارد.

سلگی راه مقابله با تهدیدات حوزه فرهنگ را تقویت سامانه های فرهنگی و باورهای اعتقادی دانست و افزود: دستاوردهای درخشان دفاع مقدس به عنوان گنجینه موثر معنوی نقشه راه عبور از تهدیدات فرهنگی است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران گفت: ذخایر ایمانی و فرهنگی کشورمان پشتوانه محکمی در عرصه مقابله با تهدیدات و چالش های این حوزه راهبردی محسوب می‌شوند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به رویکردهای مدیریتی هم افزا و تعاملی در عرصه فرهنگی افزود: پرهیز از انشقاق و واگرایی در عرصه فرهنگ ضرورت حیاتی است.

سلگی، هماهنگی و وحدت رویه دستگاه‌های فرهنگی در اجرای سیاست‌های محوری دولت را خواستار شد و افزود: سیاست‌های فرهنگی دولت پیشران توسعه و پیشرفت کشور است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: تامین نیازهای نوبه‌نوی فرهنگی در کشور نیازمند روزآمدی و عملگرایی است.

وی با اشاره به بافت فرهنگی قوی و یکپارچه مازندران افزود: حفظ سرمایه های فرهنگی مردم دیار علویان مسئولیت خطیر مدیران و کارگزاران عرصه اجرایی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.913 seconds.