.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رهایی ۱۵ اعدامی از چوبه دار / مازندران
مدیرکل زندان‌های مازندران از رهایی ۱۵ محکوم به قصاص نفس از چوبه دار خبر داد.

 

   

 

به گزارش شمال نیوز، استادی مدیرکل زندان‌های مازندران از از رهایی ۱۵ محکوم به قصاص نفس از چوبه دار از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: آخرین زندانی نجات یافته از طناب دار مربوط به زندان تنکابن است که با همراهی و بخشش اولیای دم، تلاش و همت شورای حل اختلاف این شهرستان و مراجع قضایی از دار مجازات نجات یافت.

 

او افزود:این زندانی محکوم به قصاص که به مدت ۱۶ سال در زندان به سر می‌برد و در این مدت اقدامات بسیاری برای کسب رضایت از خانواده مقتول انجام شد، در نهایت با پیگیری‌های مستمر دادستان، مسؤلان زندان، مددکاران، ریش سفیدان و رضایت خانواده مقتول، محکوم از چوبه دار رهایی یافته است.

 

استادی این اقدام خداپسندانه را پانزدهمین مورد بخشش قصاص از ابتدای امسال تاکنون عنوان کرد و گفت: ۱۶۴۹ پرونده در این مدت به شورای حل اختلاف ارجاع داده شد که ۱۱۷۹پرونده به سازش و ۴۷۱ پرونده منجر به آزادی زندانی شد و مابقی به علت پرونده‌ها وجرم‌های دیگر در زندان‌های مازندران در حال تحمل حبس هستند.

 

او عملکرد شش ماهه شورای حل اختلاف زندان‌های مازندران را قابل توجه توصیف کرد و افزود: امیدوارم سنت زیبای گذشت و عفو در استان نهادینه شده و تمام مردم در جامعه نسبت به همدیگر این سنت زیبا را به اجرا بگذارند و بی شک بخشش و گذشت منشاء آرامش و آسایش در جامعه است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.609 seconds.