.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برداشت انار از ۱۸۰۰ هکتار انارستان‌های مازندران آغاز شد
معاون باغبانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: برداشت انار از هزار و ۸۰۰ هکتار انارستان‌های مازندران آغاز شد و پیش بینی می‌شود امسال ۳۰ هزار تن انار برداشت شود که ۲۰ درصد بیشتر از پارسال است.

 

   

 

به گزارش شمال نیوز، حسین مولایی معاون باغبانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران در بازدید از باغات انار استان اظهار کرد: برداشت انار از ۱۸۰۰ هکتار انارستان‌های مازندران آغاز شد و پیش بینی می‌شود امسال ۳۰ هزار تن انار برداشت شود که ۲۰ درصد بیشتر از پارسال است.

 

وی با اشاره به اینکه چهار رقم انار ترش، شیرین، ملس و گل انار بیشترین ارقام کشت شده در انارستان‌های استان است افزود: شرایط آب و هوایی مناسب، مدیریت به باغی از قبیل هرس و آبیاری مناسب و نیز مدیریت آفات و بیماری‌ها از جمله عوامل افزایش تولید کیفی و کمی امسال انار است.

 

معاون باغبانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد:  ۷۰ درصد سطح کشت انارستان‌های مازندران در شهرستان بهشهر واقع شده است و مقاوم بودن درخت انار، مثمر بودن از سه سالگی تا سی سالگی و کشت آسان و بی‌دغدغه در زمین‌های میان بند و شیب دار موجب رغبت باغداران مازندرانی به کشت این گونه شده است.

 

وی اظهار کرد: برداشت انار تا پایان آبان ماه در استان مازندران ادامه دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.148 seconds.