.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرواز مازندران به استانبول راه‌اندازی می‌شود
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: در نشست با رایزن اقتصادی استانبول مقرر شد پرواز مازندران به ترکیه راه‌اندازی شود.

 

   

 

به گزارش شمال نیوز، صادق برزگر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران در همایش هفته گردشگری که در هتل میزبان بابلسر برگزار شد ضمن گرامیداشت این هفته و قدردانی از فعالان عرصه گردشگری با طرح سوالی اظهار کرد: باید بدانیم چه اندازه از ظرفیت‌های گردشگری استفاده کرده‌ایم و در چه جایگاهی قرار داریم.

 

وی با اشاره به اینکه رویکرد اداره کل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مازندران طبق شعار هفته گردشگری امسال" رویش اندیشه‌های نو" است: افزود: هدف ما استفاده از رویکرد نوین برای رسیدن به توسعه مطلوب است.

 

برزگر  یکی از سیاست‌های اصلی میراث فرهنگی و گردشگری را استفاده از خرد جمعی دانست و ادامه داد: تا زمانیکه همه فعالان رویکرد گردشگری نداشته باشند در توسعه این صنعت موفق نمی‌شویم.

 

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه این استان تمام زیر شاخه‌های گردشگری را دارد، خاطرنشان کرد: با وجود یک هزار و ۳۶۱ امامزاده در مارندران تاکنون از ظرفیت گردشگری مذهبی استان استفاده نشد.


این مسوول با بیان اینکه در گردشگری استان نگاه ما بر مبنای آمایش سرزمینی است با این رویکرد از ظرفیت بازار هدف استفاده می‌کنیم، یاداور شد: نشست با رایزن اقتصادی استانبول را داشتیم تا پرواز مازندران به ترکیه راه اندازی شود.


به گفته برزگر، جذب سرمایه گذار، راه اندازی کشتی توریستی و جذب توریست درمانی در قالب گردشگر سلامت در استان مازندران پیگیری شد.

 

وی تشکیل کمیته‌های تخصصی با استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها را گام علمی برای توسعه گردشگری استان دانست و گفت: استفاده از ظرفیت شهرداری‌ها برای معرفی و توسعه گردشگری شهرستان‌ها از دیگر اقدامات ما در این حوزه است.

 

وی از پیگیری بحث خواهر خواندگی شهرهای بهشهر و اصفهان خبرداد و افزود: در اجرای طرح جامع گردشگری در فاز نخست ظرفیت گردشگری روستایی و اقامتگاه بومگردی در هزار جریب نکا و دو هزار تنکابن مورو توحه قرار گرفت؛  همچنین از ظرفیت بنیاد علوی هم استفاده می‌کنیم.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مارندران با اشاره به اینکه در این حوزه نمی‌توان نسخه واحدی پیچیده شود، اظهار کرد: ایجاد بانک اطلاعاتی صنعت گردشگری همچنانکه مسیر سرمایه گذاری را روان می‌کند در تجاری سازی و استارتاپ‌های تخصصی موثر است.

 

وی با بیان اینکه رویکرد علمی در گردشگری می‌تواند امنیت سرمایه گذار را در استان تامین کند، تصریح کرد:


حوزه گردشگری نیازمند خرد جمعی است،مانع اصلی ما استعلاماتی است که جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست باید عینک بدبینی را بردارند تا در صنعت گردشگری اشتغال ایجاد شود‌.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.515 seconds.