.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بدون حضور تماشاگر ؛
برتری پرگل نساجی مازندران در دیدار خانگی
شمال نیوز : نساجی مازندران در دیداری خانگی به دور از چشمان هواداران پرشورش مقابل نفت مسجدسلیمان به یک برد پرگل دست یافت.

 

   

 

شمال نیوز: هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری دیداری نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان پیگیری شد.

 

در این دیدار که نساجی در خانه و در غیاب هواداران پرشور خود پا به میدان گذاشته بود، شاگردان حمید مطهری بدون استرس و بدون فشار هواداران موفق شدند میهمان خود را با نتیجه پرگل چهار بر صفر بدرقه کنند تا نساجی و مطهری به یک برد قاطع دست پیدا کنند تا کمی فشارها از روی مطهری برداشته شود.

 

دیدار دو تیم نساجی و نفت مسجدسلیمان در قالب هفته هفتم لیگ برتر با تغییر ساعت توسط شورای تامین، از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر برگزار شده بود که ایوب کلانتری در دقیقه ۲، حامد شیری از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۶۲، حسین زامهران در دقیقه ۷۲ و محمد شریفی در دقیقه ۸۸ گلزنان نساجی در این دیدار جذاب بودند.

 

نکته جالب این دیدار حضور هواداران نساجی در اطراف ورزشگاه شهید وطنی و روی پشت بام‌ها بود که تیم خود را اینگونه همراهی و تشویق می‌کردند.

 

نساجی با این برد پرگل، به دومین پیروزی خود را در لیگ برتر دست پیدا کرد و حالا ۹ امتیازی شد و باید دید مطهری در ادامه لیگ برتر چه نتایجی به همراه نساجی کسب خواهد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.574 seconds.