.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرمربی نساجی : تیم محکوم به برد مقابل نفت مسجد سلیمان است
سرمربی نساجی قائمشهر گفت: نساجی در بازی هفته هفتم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان محکوم به برد است.

 

   

 

به گزارش شمال نیوز، حمید مطهری سرمربی نساجی قائمشهر در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان گفت: مقابل نفت باید شجاعانه بازی کنیم. ما محکوم به برد هستیم و باید فکورانه بازی کنیم تا اسیر ضدحملات تیم نفت نشده و با پیروزی دل هواداران را شاد کنیم.

او افزود: همیشه تفکر ما این است که فوتبال رو به جلو و مالکانه بازی کنیم. فوتبال نساجی واقعاً همین است. ما می‌خواهیم فوتبال مالکانه بازی کنیم ولی بستگی دارد به شرایط بازی که چه تغییراتی ایجاد کنیم. طبق آمارها، نساجی براساس مالکیت تیم قابل احترامی است.

مطهری در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش امروز با دو مهاجم بازی خواهد کرد، گفت: فردا مشخص می‌شود چه اتفاقی می‌افتد. خیلی‌ها از اتفاقات داخل تیم خبر ندارند و تنها بازی را می‌بینند. ما بر اساس شرایط تیم تصمیم می‌گیریم.

او در واکنش به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه داور این دیدار با رضا مهاجری سرمربی نفت همشهری است و آیا به انتخاب این داور اعتراض دارند یا نه، افزود: مرتضی منصوریان به تازگی جزو داوران الیت شده است و اعتبار خودش را به خاطر همشهری بودن با مهاجری از بین نمی‌برد.

مطهری راجع به عدم حضور تماشاگران نساجی در دیدار دیروز، گفت: همیشه با بازیکنانم صحبت می‌کنم که باید با جان و دل برای هواداران بجنگیم. دلیل عدم حضور آن‌ها را نمی‌دانم، ولی زیبایی‌های فوتبال به حضور هواداران است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.507 seconds.