.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۹۱۷ هزار دانش آموز در کشور بازمانده از تحصیل هستند
رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار کشور شمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل را در کشور ۹۱۷ هزار نفر اعلام کرد.

 

   

 

شمال نیوز: علی آقامحمدی در جلسه محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار مازندران با اشاره به اینکه ۹۱۷ هزار نفر از دانش آموزان بازمانده از تحصیل در کشور وجود دارند، افزود: طرحی به عنوان جهاد عدالت آموزشی تهیه شد تا بتوانیم افراد بازمانده از تحصیل تحت پوشش قرار گیرند.

 

وی با اظهار اینکه با شروع کار دولت ۶۵ درصد مردم فاقد بیمه بودند، افزود: طبق تفاهم نامه با بیمه سلامت قرار شد تا شب عید تهران و تا خردادماه سال آینده همه افراد فاقد بیمه در مناطق کشور تحت پوشش قرار گیرند.

 

وی افزود: با اجرای طرح تاکنون شش میلیون نفر در کشور بیمه شدند و باید برای اجرای طرح بیمه میز خدمت را در محلات راه اندازی کنیم و پس از آن افراد تحت پوشش پزشک خانواده قرار گرفتند.

 

آقامحمدی درباره پوشش بیماران صعب العلاج گفت: پنج هزار میلیارد تومان به بیمه سلامت تخصیص داده شد تا داروهای بیماران مشمول حمایت قرار گیرند و مردم باید از مزایای این طرح مطلع شوند.

 

رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار کشور با ارائه خدمات دندانپزشکی در مناطق کم برخوردار را از جمله طرح‌ها بیان کرد و گفت: در بخش غربالگری اساسی و اسکلت نیز طرح‌های در دست اقدام است.

 

وی طراحی فوتبال خیابانی براساس استانداردهای جهانی را از دیگر طرح‌ها برشمرد و گفت: این طرح سال قبل در ۱۰۰ محله برگزار شد و امسال در تمامی محلات کشور برگزار و قهرمان محلات معرفی می‌شود.

 

آقامحمدی گفت: همچنین برای بانوان نیز ورزش وسطی در محلات طراحی شد و برای برنامه‌های مذهبی نیز مقرر است در هر کوچه یک جلسه قرآن سیار داشته باشیم و آستان قدس رضوی نسبت به تهیه قرآن، پرچم و رحل اقدام می‌کند.

 

وی شکل گیری کانون‌های محله را ضروری دانست و گفت: برای اربعین امسال ۱۰ هزار نفر از محرومان به سفر عتبات عالیات اعزام شدند که این میزان در سال آینده به ۱۰۰ هزار نفر خواهد رسید و قرار است در سال آینده اقدام به برپایی موکب در مسیر سفر اربعین خواهد شد.

 

وی خواستار رونق بخشی جشن‌های مذهبی و تخصصی در محلات شد و آموزش شهرداران را امری مهم دانست و گفت: با سازمان مدیریت صنعتی تفاهم نامه منعقد کردیم تا سه دوره در تهران برگزار شود و مدیریت ریسک، نرم افزارها و مکاتبات اداری از جمله آن است.

 

آقامحمدی از اجرای طرح شهرداران کوچه در محلات خبر داد و گفت: ۱۲۰ هزار شهردار کوچه انتخاب و معرفی می‌شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهرام 8 مهر 1401
واقعا متاسفم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.