.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با نیم نگاهی به حال روز این روزهای شهرداری ساری ....
« ربیع الاول » ماهی که در ساری حلول نکرد !
شمال نیوز : در حالی که دو روز از پایان ماه های عزا و ماتم محرم و صفر گذشته است وبا حلول ماه « ربیع الاول » فضای شهرها و حتی روستاها رنگ و روی دیگری بخه خود گرفته است اما انگار این ماه جدید در شهر ساری حلول نشده است !
« ربیع الاول » ماهی که در ساری حلول نکرد !

با نگاهی به خیابان های مرکزی شهر ساری هنوز پرچم های مشکی دیده می شود و از همه مهمتر در اصلی ترین میدان شهر – میدان امام – که نماد ورودی ساری می باشد و بر بالاترین نقطه آن پرچم مشکی ماه عزا هنوز برافراشته شده و شهرداری هم نسبت به تغییر آن توجهی ندارد .

 

با حضور در شهرهای دیگر و حتی روستاها ، مشاهده می شود که شهرداری ها و حتی دهیاری ها با تعویض پرچم ها ، مردم را در شرایط شاد بصری قرار دادند و با کمترین اعتباربودجه ای اقداماتی از این دست را اجرا می کنند .

 

مردم ساری که از اجرای طرح های بزرگ عمرانی در دوره مدیریت شهردار طالبی ناامید شده اند ، می پرسند : تغییر یک پرچم نیز نیاز به اعتبار زیادی است که شهرداری از انجام آن عاجز است ؟ و اینکه جمع آوری پرچم ها و نمادهای عزا در سطح شهر چقدر اعتبار مالی نیاز دارد که تیم مدیریت شهری آن را نادیده می گیرد؟

 

عملکرد شهردار ساری این روزها همواره مورد انتقاد شهروندان قرار دارد و حرکات نمایشی و روبنایی مانند خیابان ایده آل نیز نتوانسته از این انتقادات کم کند .

 

ماه گذشته نیز شهرداری ساری با هزینه های بسیاری نسبت به تغییر تابلوهای نامگذاری خیابان ها و کوچه ها ، رنگ آمیزی جداول و نصب چراغ های جدید در خیابان حدفاصل میدان ساعت تا هلال احمر با بوق و کرنای زیاد از افتتاح خیابان ایده آل خبر داد در شرایطی که این روزها به دیگر مناطق ساری کمترین توجهی نمی شود .

 

بزودی در گزارش مبسوطی به آنچه این روزها در بخش مدیریت شهری ، برسر ساری می آید پرده خواهیم برداشت .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 مهر 1401
با رفتن آقای عبوری شهرداری ساری نیز خاموش شد چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
نا شناس 9 مهر 1401
حقوق پرسنل را چرا نمی گویید دو ماه سه ماه تاخیر دارد چرا استاندار محترم وارد عمل نمی شود مگر ایشان مسئول ارشد استان نیست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.