.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کرونا در مازندران با ثبت یک فوتی
۲۴ بیمار کرونایی در بخش مراقبتهای ویژه مراکز درمانی استان بستری اند.

به گزارش شمال نیوز،  ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ بیمار تازه مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و ۱۴ بیمار کرونایی مرخص شدند.

مجموع بیماران مبتلا به کرونا ویروس بستری در مراکز درمانی مازندران به ۷۴ نفر رسید که از این تعداد ۲۴ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در این مدت یک مورد فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان به ثبت رسید.

 

دانشگاه علوم پزشکی مازندران: تکرار روز صفر فوتی کرونایی

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۱۴ نفر ترخیص شدند.

دکتر فرهاد غلامی با اشاره به ثبت روز بدون فوتی کرونایی در این مدت، مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را ۶۵ نفر اعلام کردو افزود: از این شمار ۲۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک به ویژه در محیط بسته و تکمیل دوره واکسیناسیون تاکید کردند.

 

دانشگاه علوم پزشکی بابل: ثبت یک مرگ کرونایی

 

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به ثبت بستری دو بیمار کرونایی جدید در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه، ثبت یک فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ گفت: در این مدت مورد ترخیص بیمار کرونایی ثبت نشد.

دکتر سید علی مظفر پور خوشرودی با بیان اینکه اکنون ۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، افزود: از این تعداد ۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی بستری اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.