.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک مسئول در جهاد کشاورزی مازندران :
پیش بینی خرید 100 هزار تن برنج در مازندران / منتظر تامین اعتبار هستیم !
شمال نیوز: عباسپور، معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۱۰۰ هزار تن برنج در قالب کشت قراردادی از کشاورزان در استان خریداری می شود.
پیش بینی خرید 100 هزار تن برنج در مازندران / منتظر تامین اعتبار هستیم !

به گزارش شمال نیوز، احسان عباسپور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به این که طرح کشت قراردادی برنج در ۲۵ هزار هکتار از اراضی شالیزاری استان اجرا شد، گفت: ارقام متنوعی از جمله محلی و پرمحصول در این طرح کشت شده است.

 

وی با اظهار اینکه میزان تولید مزارع تحت پوشش ۷۵ هزار تن پیش بینی می شود، سطح شالیزارهای استان را ۲۱۵ هزار هکتار بیان کرد و گفت: برای استان کشت قراردادی برنج در ۲۵ هزار هکتار سهمیه در نظر گرفته شد هر چند بیش از این میزان قرارداد بسته شد.

 

وی مسائل مالی و عدم تامین اعتبار را از جمله مشکلات فراروی کشت قراردادی ذکر کرد و گفت: تامین نهاده ها و پشتیبانی ها و خرید سه بخش اجرای طرح کشت قراردادی برنج به شمار می رود.

 

عباسپور با اظهار این که قرار است ۱۰۰ هزار تن برنج به صورت تضمینی توسط دولت خریداری شود، کشت قراردادی برنج را به نفع تولیدکننده بیان کرد و گفت: منتظر تامین اعتبار برای خرید برنج از کشاورزان هستیم.

 

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران یادآور شد: دولت برای خرید برنج ورود پیدا می کند و تا پایان مهرماه برای خرید ارقام برنج کشت قراردادی فرصت دارد.

 

وی با اظهار این که بازار ارقام محلی برنج دارای نوسان است، تصریح کرد: زمینه برای خرید ارقام برنج مهیا و مباشران خرید نیز مشخص هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهدی 8 مهر 1401
امسال کمر کشاورزانی که برنج پر محصول را تولید کردن شکست با این قیمت دیگر رغبتی برای کشت پر محصول ندارند قیمت ارقام محلی خوبه ولی پر محصول خیلی پایین است به داد کشاورزان که خرج یکسال آنها است برسید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.