.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
این 2 مدیر متخلف سر دولت دوبله کلاه می گذاشتند!
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف یک فقره تخلف در معاملات یکی از دستگاه های دولتی استان قزوین به ارزش 14 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ مهدی حاجیان راد در این باره اظهار داشت: در راستای مقابله با جرائم اقتصادی و در پی تعاملات صورت گرفته و کسب اخبار و اطلاعات از منابع خبری مبنی بر اینکه 2 تن از مدیران دولتی در یکی از ادارات دولتی اقدام به تقلب در معامله و فروش تجهیزات کرده اند، لذا بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

 

وی افزود: مأموران با شناسایی و تحقیقات تکمیلی دریافتند که این دو مدیر دولتی اقدام به فروش مجدد تجهیزات خریداری شده توسط شرکت با قیمت 3 برابری کرده اند.

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین با بیان اینکه کارشناسان مربوطه میزان خسارات وارده به بیت المال را مبلغ 14 میلیارد ریال اعلام داشتند، تصریح کرد: در این رابطه 2 تن از مدیران این ارگان دولتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

سرهنگ حاجیان راد در پایان از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب جرائم اقتصادی، احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.