.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران مطرح کرد؛
ثبت نام ۲۰۰۰ نفر برای مسابقات قرآنی در مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از ثبت نام دو هزار نفر برای مسابقات قرآنی خبر داد و گفت: مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن با حضور ۳۲۰ نفر در آمل در حال برگزاری است.
ثبت نام ۲۰۰۰ نفر برای مسابقات قرآنی در مازندران

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی ظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم با اشاره به این مسابقات در پنج منطقه استان برگزار شده است، افزود: شرکت کنندگان پس از مسابقات شهرستانی به مسابقات منطقه‌ای راه یافتند.

وی شمار قاریان راه یافته به رقابت‌های کشوری را در دوره قبل ۵۵ نفر ذکر کرد و گفت: بیش از دو هزار نفر در این مسابقات شرکت کردند که از این میزان ۱۷۰ برادر و ۱۵۰ خواهر به مرحله استانی که به تفکیک برگزار می‌شود، راه یافتند.

وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور داوران کشوری و بین المللی قضاوت می‌شود، افزود: منتخبان برتر به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

حجت الاسلام حیدری جایگاه استان را در بخش‌های مختلف مسابقات قرآنی مطلوب دانست و گفت: در رشته قرائت در سطح بین المللی هستیم و طی چندسال متوالی نفرات برتر این رشته مربوط به استان است و در سایر بخش‌ها نیز حائز رتبه‌های برتر هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: سالانه حدود ۱۵ نفر از استان به مرحله کشوری راه می‌یابند و برترین‌های این مرحله نیز به مسابقات بین المللی اعزام می‌شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.467 seconds.