.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثبت نام بیش از ۶۳ هزار مازندرانی برای پیاده‌روی اربعین
مدیر حج و زیارت مازندران از ثبت نام ۶۳ هزار و ۱۰۲ مازندرانی در سامانه سماح برای پیاده‌روی اربعین خبر داد.
ثبت نام بیش از ۶۳ هزار مازندرانی برای پیاده‌روی اربعین  

به گزارش شمال نیوز، اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران با بیان اینکه یک میلیون و ۵۶۰ هزار و ۵۸۳ نفر تاکنون در کشور  برای پیاده‌روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد ۶۳ هزار و ۱۰۲  نفر در مازندران هستند و ۱۸۶۲ نفر هم متقاضی سفر هوایی می‌باشند.

او افزود:شروع ثبت نام پیاده روی اربعین حسینی از تاریخ ۱۰ تیرماه آغاز شده و با توجه به استقبال زائرین این نام نویسی چند بار تمدید شده و هم اکنون نیز در آخرین تصمیم گیری متقاضیان تا چند روز قبل از اربعین می‌توانند در سامانه سماح نام نویسی کنند.

اسماعیلی با بیان اینکه تنها زائرانی که در سامانه سماح ثبت نام کرده اند امکان سفر دارند،گفت:مرز خروجی برای زائران مازندرانی مرز مهران است و تا ۱۲شهریور اعزام‌ها ادامه دارد.

او افزود:از ۸۰ هزار اتوبوس کشور مازندران دارای ۱۸۰ اتوبوس است که ۱۳۰ دستگاه شرایط اعزام به عتبات را دارند و طبق آمار ۲۵هزار نفر از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند.

اسماعیلی گفت:۳۵ موکب و ۲۷۰۰ خادم آماده خدمت رسانیبه زائران  هستند که امسال طبق برنامه ریزی موکب‌ها زوتر به منطقه اعزام می‌شوند و قرار است از اول شهریور تا ۱۵ شهریور کل موکب‌ها اعزام شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.