.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران:
سرمایه گذاران بزرگ و خارجی در راه مازندران
استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران به عنوان هاب تجاری در کشور مطرح است، گفت: سرمایه گذاران بزرگ و خارجی در راه استان هستند.
سرمایه گذاران بزرگ و خارجی در راه مازندران

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سید محمود حسینی پور صبح یکشنبه در نشست سرمایه گذاری اقتصادی استان با بیان اینکه بیشترین سرمایه گذاری ها و بازرگانی در حوزه تجارت خارجی و داخلی توسط فعالان اقتصادی استان انجام می‌شود، افزود: فعالان اقتصادی و تولیدی استان سهم ۱۱.۵ درصدی در سبد غذایی کشور دارند.

وی با اشاره به اینکه در تولید ۱۵ قلم کالا اعم از محصولات کشاورزی و دام و طیور رتبه اول را داریم، به جراحی بزرگ اقتصادی اشاره و اضافه کرد: مازندران نقش محوری در اجرای طرح جراحی بزرگ اقتصادی دارد.

وی ادامه داد: مازندران در روزهای سخت دفاع مقدس و جبهه مقاومت بیشترین شهید را تقدیم کرده است و اکنون نیز در حوزه‌های تولیدی و اقتصادی پای کار ایستاده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه طی یکسال اخیر اتفاقات خوبی در استان مازندران رخ داده است، افزود: حمایت از تولید و اقتصاد، می‌تواند مازندران را با توجه به جایگاه آن در کریدور شمال- جنوب به قطب بزرگ اقتصادی کشور تبدیل کند.

حسینی پور با اظهار اینکه مازندران می‌تواند به عنوان هاب تجاری در کشور مطرح باشد، گفت: سرمایه گذاران خارجی و بزرگ در راه استان هستند و زیرساخت‌ها برای سرمایه گذاری مهیا است.

وی توسعه گلخانه‌ای و کشاورزی، نوسازی زیرساخت‌های گمرکی با توجه به سیاست‌های صادراتی را از جمله برنامه‌ها برای تسهیل در سرمایه گذاری بیان کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.