.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شوک ریزشی به دلار / طلا و سکه ارزان شد
معامله گران می گفتند شوک ریزشی دلار در هرات موجب عقب نشینی اسکناس آمریکایی در تهران شده است .

اقتصادنیوز : بازار ارز تهران  امروز یکشنبه 23 مرداد ماه شاهد قدرت نمایی معامله گران کاهشی بود. نرخ دلار امروز تقریبا 700 تومان ریخت.

 

 شوک ریزشی به دلار تهران

معامله گران می گفتند شوک ریزشی دلار در هرات موجب عقب نشینی اسکناس آمریکایی در تهران شده است . قیمت دلار در هرات امروز یک کانال پایین آمد و عصر امروز نزدیک به 500 تومان ارزان تر از دیروز معامله شد .

 

دومین دلیلی که موجب شد نرخ دلار در تهران وارد فاز نزول شود به نرخ حواله درهم بر میگردد. قیمت درهم امروز 140 تومان کاهش را تجربه کرد و باعث شد قدرت معامله کاهشی بیشتر شود . 

 

ردپای برجام در بازار دلار 

 از سوی دیگر به نظر می رسد  درصد قابل توجهی از معامله‌گران نسبت به آینده قرارداد  برجام  خوش‌بین هستند. میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در مذاکرات وین در توییتی نوشت: تحریم‌ها علیه ایران ممکن است به‌زودی برداشته شوند.نماینده روسیه در مذاکرات برجام گفت در صورت پیشرفت مطلوب اوضاع، توافق نهایی بر سر احیای برجام احتمالا تا هفته آینده حاصل شود.

 

قیمت طلا و سکه ارزان شد 

بازار جهانی طلا امروز یکشنبه تعطیل بود اما بازار جهانی طلا روز گذشته شاهد رشد تقریبا 7 دلاری قیمت اونس طلا بود 

 

در بازار داخلی ایران هم قیمت دو فلز زرد رنگ امروز ارزان شد . قیمت طلا 18 عیار امروز در زمان نوشتن این گزارش 1 میلیون و 323 هزار و 100 تومان بود که در مقایسه با دیروز تقریبا 19 هزار و 200 تومان کاهش را نشان می دهد . 

 

قیمت سکه  هم امروز مانند روز گذشته ارزان شد. قیمت هر قطعه سکه امامی امروز با بیش از 250 هزار تومان کاهش در محدوده 14 میلیون و 250 هزار تومان معامله شد . ارزش ذاتی سکه هم امروز 12 میلیون و 813 تومان بود. حباب سکه هم در محدوده 11 درصد قرار داشت. 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.458 seconds.