.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توسط تیم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری ؛
ویزیت رایگان ۱۰۰۰ نفر از مردم منطقه دودانگه در سومین اردوی جهادی
شمال نیوز: تیم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در اقدامی جهادی ۱۰۰۰ نفر از مردم منطقه دودانگه ساری را ویزیت و مراحل درمانی آ«ان را پیگیری کرد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، سرپرست دانشکده پزشکی واحد ساری   عنوان کرد؛ سومین اردوی جهادی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با همکاری بسیج دانشجویی و بسیج اساتید این دانشگاه در منطقه دودانگه، روستای مسکوپا شهر ساری برگزار شد.

 

رامین مفرح اطهار داشت؛  بعد از نیاز سنجی منطقه ، ویزیت رایگان و دارو درمانی در این روستا آغاز گردید. 

 

 

این مدرس دانشگاه حضور استادان و پزشکان متخصص و فوق تخصص را خوب ارزیابی کردو گفت؛ در این دوره از اردوی جهادی متخصصان طب اورژانس، دانشجویان پزشکی، دانشجویان پیراپزشکی، متخصصان قلب، چشم، پوست، عفونی، جراحی عمومی، زنان ،گوش و حلق و بینی، اورولوژی، مغز و اعصاب و فوق تخصص های غدد، روماتولوژی، ریه گوارش، به همراه کادر درمانی و دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی واحد ساری و ۳۰ نفر از پرسنل و اعضای هیأت علمی این دانشگاه و چهار نفر از دانشجویان سال آخر تخصص در این  اردو جهادی حضور پیدا کردند .

 

 

مفرح اضافه کرد؛ این دوره  بالغ بر هزار نفر بیمار ویزیت شدند و نزدیک به ۳۰ میلیون تومان دارو که به همت پزشکان تهیه گردید، به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار گرفت. 

 

سرپرست دانشکده پزشکی واحد ساری در ادامه عنوان کرد؛ اولین دوره اردوی جهادی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری سه سال پیش در منطقه هزار جریب شهرستان نکا برگزارشد. و دومین مرحله از اردوی جهادی گروه پزشکی بسیج بسیج اساتید و دانشجویی در منطقه کیاسر شهرستان ساروی برگزار شد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.768 seconds.