.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پایان سفر وزیر اقتصاد به مازندران با بازدید از شرکت چوب و کاغذ
سفر یک روزه وزیر امور اقتصاد و دارایی به مازندران با بازدید از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به عنوان آخرین مقصد این سفر کاری پایان یافت.

وزیر اقتصاد: نگاه و تلاش استاندار مازندران برای توسعه اقتصادی و تولید جای قدردانی دارد
به گزارش شمال نیوز، سید احسان خاندوزی بعدازظهر شنبه در پایان سفرش به مازندران از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به عنوان یکی از مهم‌ترین مجتمع‌های تولید کاغذ کشور بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت تولید کاغذ در این مجموعه قرار گرفت.

وزیر امور اقتصاد و دارایی در این بازدید علاوه بر حضور در خط تولید، در جلسه‌ای با حضور مدیران شرکت و مسئولان استان نیز حضور یافت.

با توجه به نقش مهم شرکت چوب و کاغذ مازندران در تأمین کاغذ مصرف داخلی و همچنین تمرکز بر توان این مجموعه برای تحقق خودکفایی در تولید کاغذ، گشایش‌های مالی پیرامون فعالیت‌های این مجموعه بزرگ اقتصادی به عنوان یکی از مطالبات توسط مدیران مجموعه مطرح شد.

تلاش استاندار برای توسعه اقتصادی جای قدردانی دارد

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین نگاه و تلاش استاندار برای توسعه اقتصادی و تولیدی استان را شایسته قدردانی دانست و تصریح کرد، نگاه مقام عالی دولت در مازندران در مولدسازی دارایی‌ها و توسعه اقتصادی، مورد حمایت و پشتیبانی دولت است. ‎

وی افزود: سیاست دولت و به ویژه رییس‌جمهور، مولدسازی دارایی های دولت است و ضرورت دارد مدیران با جدیت به این سمت گام بردارند.

خاندوزی ادامه داد: استاندار مازندران برنامه های خوبی در این زمینه دارند و نگاه مقام عالی دولت در مازندران در مولدسازی دارایی ها و توسعه اقتصادی مورد حمایت و پشتیبانی دولت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی به منظور بازدید از جانمایی اجرای طرح آزادراه قائمشهر به ساری، دیدار با آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، نشست با مجمع نمایندگان مازندران در ارتباط با آزادراه قائمشهر به ساری، نشست با فعالان اقتصادی استان، نشست با مدیران عضو شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی در استان و بازدید از شرکت‌های نکاچوب و صنایع چوب و کاغذ در قالب سفر یک روزه به مازندران سفر کرد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.962 seconds.