.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برای بررسی وضعیت اقتصادی استان ؛
وزیر امور اقتصاد و دارایی وارد مازندران شد + برنامه ها
شمال نیوز : سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی به دعوت استاندار مازندران و با هدف بررسی اجرای طرح آزاد راه قائم شهر به ساری و بررسی وضعیت اقتصادی در قالب سفر یک روزه وارد این استان شد.

شمال نیوز: سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی به دعوت استاندار مازندران و با هدف بررسی اجرای طرح آزاد راه قائم شهر به ساری و بررسی وضعیت اقتصادی در قالب سفر یک روزه وارد این استان شد.

 

به گزارش شمال نیوز، خاندوزی صبح امروز شنبه در ابتدای طرح آزادراه قائم شهر به ساری از سوی حسن خیریانپور ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران مورد استقبال قرار گرفت.

 

دیدار با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری، دیدار با حسینی پور استاندار مازندران،نشست با مجمع نمایندگان استان مازندران در ارتباط با آزاد راه قائم شهر به ساری و همچنین نشست با فعالان اقتصادی استان در سفر کاری وزیر امور اقتصاد و دارایی به مازندران برنامه ریزی شده است.

 

همچنین خاندوزی در ادامه سفر به مازندران پس از نشست با مدیران عضو شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان، از شرکت صنایع چوب و کاغذ و بندر امیرآباد بازدید خواهد کرد.

 

محور ساری- قائم شهر یکی از پرترافیک ترین محورهای استان مازندران است که از چهار سال قبل طرح ساخت آزاد راه در این مسیر پر تردد در دستور کار وزارت راه و شهرسازی و سازمان تابعه در استان قرار گرفت.

 

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از این محورها جاده اصلی و مابقی محور روستایی است.

 

سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون خودرو در محورهای استان مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این تردد ها مربوط به محورهای اصلی و مابقی درون شهری است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

صادق 22 مرداد 1401
سلام علیکم. وزیر از شرکت نکاچوب بازدید کرد نه صنایع چوب و کاغذ
نا شناس 22 مرداد 1401
مدیر عزیز
خاندوزی وزیر اقتصاد و استاندار از شرکت نکاچوب بازدید کردند نه از صنایع چوب و کاغذ.

لطفا اصلاح بفرمائید.
علی 22 مرداد 1401
در چندسال گذشته طبق آمار ، پرترددترین جاده کشور، جاده بابل به قائم شهر بوده ولی حالا جالبه که
نا شناس 22 مرداد 1401
جاده ساری کیاسر که مرگبارشد برای عموم وهمچنین جاده ترانزیت هست برای استان این هم انشاالله استاندار محترم جاره جویی کند از وزیر اقتصاد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.173 seconds.