.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احیاء ۵۵ واحد تولیدی راکد در مازندران هدف گذاری شد
معاون همآهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران از هدف گذاری برای احیاء ۵۵ واحد تولیدی راکد در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، حسن خیریانپور معاون همآهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران با اشاره به بازگشت به تولید ۳۶ واحد صنعتی و اشتغالزایی برای حدود یکهزار نفر از ابتدای امسال تاکنون در استان، گفت: از مجموع ۲۵۰ واحد تولیدی راکد در استان، برای بازگشت ۵۵ واحد از این تعداد در ماه‌های آینده، با همراهی بانک‌های عامل، تأمین اجتماعی و امور مالیاتی برنامه‌ریزی شده است.

او افزود: نشست‌های تخصصی بررسی مشکلات واحد‌های صنعتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در مازندران، در سه ماه گذشته ۱۲۰ مصوبه داشت که از این تعداد، حدود ۸۰ درصد مصوبات در مرحله اجرا قرار گرفته است.

خیریانپور با بیان اینکه در یکسال گذشته در مجموع ۹۵ واحد تولیدی و صنعتی راکد در استان به چرخه تولید بازگشته اند، گفت: عزم دولت برای پایش واحد‌های صنعتی نیمه فعال و راکد، چشمگیر است و با تداوم این روند، به طور حتم حداکثر تا یکسال آینده تمامی واحد‌های غیرفعال به چرخه تولید برخواهند گشت.

او با اشاره به اعطاء تسهیلات ۵۰۰ میلیارد تومانی برای تأمین نقدینگی ۷۰ واحد صنعتی نیمه‌فعال در استان در ۶ ماه گذشته، افزود: با اجرای این طرح، از بیکاری حدود ۳۰۰ کارگر در واحد‌های کوچک تولیدی استان جلوگیری شد.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.