.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توجه ویژه به پرونده‌های منابع طبیعی
رئیس کل دادگستری مازندران بر توجه ویژه به پرونده‌های منابع طبیعی تاکید کرد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در بازدید سرزده از دادگستری نکا بر توجه ویژه به پرونده‌های منابع طبیعی و توجه همکاران قضایی به موضوع حفظ حقوق عامه همچنین بر برخورد جدی روسا و دادستان‌ها سراسر استان با متصرفین به اراضی ملی و منابع طبیعی تاکید کرد.

او افزود: در این زمینه طی سال اخیر اقدامات بسیار خوبی انجام شد و با نظارت جدی دادگستری استان اراضی بسیار با ارزشی در استان رفع تصرف شد و از ید متصرفین خلع گردید.

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه برخورد با دست اندازی به اراضی ملی، منابع طبیعی، ساخت و ساز‌های غیرمجاز و جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز از برنامه‌های مهم دادگستری مازندران است، گفت: با افرادی که به صورت غیر قانونی و بدون هرگونه دلیل اثبات مالکیت، نسبت به تصرفات غیرمجاز اقدام کنند، برخورد و از تصرفات غیر قانونی آن‌ها جلوگیری می‌شود.

او درحاشیه بازدید خود برجلب رضایت مردم تاکید کرد وگفت: رضایت مردم با سرعت و دقت در رسیدگی به پرونده‌ها در زمان مناسب وصدور آرای متقن توسط قضات حاصل می‌شود واین موضوع در رضایت عمومی از دستگاه قضایی نقش انکارناپذیری دارد و قضات وکارکنان باید با به این مساله توجه نمایند.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.716 seconds.