.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمام سرقت های مسلحانه مازندران کشف شده است
فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه نرخ رشد سرقت در استان پایین تر از میانگین کشوری است، گفت: تمامی سرقت های مسلحانه استان کشف شده است.

به گزارش شمال نیوز، سردار مرتضی میرزایی صبح پنجشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به رسالت و مسئولیت خبرنگاران اظهار داشت: اهمیت انتقال اخبار و وقایع در واقعه عاشورا توسط حضرت زینب (س) و حضرت سجاد (عج) سبب می‌شود که جامعه با این واقعه آشنا شوند.

وی باعنوان اینکه از طریق اخبار می‌توان جامعه را به قهقهرا برد و یا مسیر درست هدایت کرد، افزود: اهمیت رسانه تا آنجاست که شکست یا پیروزی یک طرح به نوع انعکاس اخبار در جامعه بستگی دارد.

وی از خبرنگاری به عنوان امر و شغل مقدس یاد کرد و گفت: خبرنگاران می‌تواند با انعکاس درست وقایع، آلام مردم را التیام بخشند و به عنوان چشم و گوش جامعه برای احقاق حق هستند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به تعامل مطلوب بین جامعه رسانه و انتظامی مازندران اظهار داشت: در بخش اطلاع رسانی و مطالبه گری تلاش‌ها و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

سردار میرزایی با اشاره به اینکه ۴۸ درصد سرقت‌های استان خرد محسوب می‌شود، افزود: ۵۲ درصد از سرقت‌ها مهم هستند و برای آنها پرونده تشکیل می‌شود و نرم رشد سرقت استان حدود جهار درصد و پایین‌تر از نرم کشوری است.

فرمانده انتظامی مازندران با اظهار اینکه مازندران رتبه نهم را در وقوع سرقت دارد، گفت: این درحالی که در کشفیات رتبه ۱۱ کشوری را به خود اختصاص داده‌ایم و در مجموع هفت صدم سرقت‌های مسلح کشور مربوط به مازندران است و این استان یکی از مناطق ناامن برای سارقان مسلح است.

وی با اشاره به اینکه تمامی سرقت‌های مسلحانه استان کشف شده است، افزود: در ۲.۵ درصد قتل‌هایی که در کشور رخ می‌دهد مربوط به مازندران است و متأسفانه در حوزه نزاع و دعوا در استان وضعیت زیبنده ای نداریم و باید در این زمینه فرهنگسازی کنیم تا آستانه صبر و تحمل مردم بالا رود.

فرمانده انتظامی مازندران یادآور شد: ۱.۵ درصد فوتی‌های ناشی از تصادف کشور مربوط به مازندران است این درحالی که از نظر حجم تردد در کشور رتبه اول را در کشور دارا هستیم./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.51 seconds.