.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز در روز نخست برای آزادکاران ایران
نمایندگان کشورمان در رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی آزاد بازی‌های کشور‌های اسلامی به ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز رسیدند.
 ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز در روز نخست برای آزادکاران ایران

شمال نیوز: در پایان مسابقات ۵ وزن نخست کشتی آزاد بازی‌های کشور‌های اسلامی که در قونیه ترکیه برگزار شد، علیرضا کریمی در وزن ۸۶ کیلوگرم و مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، محمدصادق فیروزپور در وزن ۷۴ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و مرتضی قیاسی در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال برنز رسید.
نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا مومنی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب حکمت اله وحیداف از تاجیکستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل حریف قرقیزستانی، مومنی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم مرتضی قیاسی در دور اول مقابل حمزه آلاجا از ترکیه با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی رسید. وی در دوم با نتیجه ۸ بر ۴ مقابل حاجی علی اف دارنده مدال‌های طلای جهان و نقره و برنز المپیک از آذربایجان مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، قیاسی به دیدار رده بندی راه یافت. نماینده کشورمان در دیدار رده بندی با نتیجه ۴ بر ۲ از سد امید جلال اف از ازبکستان گذشت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمدصادق فیروزپور در دور نخست با نتیجه ۹ بر ۶ فضلی اریلماز از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۳ بر ۴  ارزو ایساکوف از اردن را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. فیروزپور در دیدار پایانی با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب توران بایراموف از آذربایجان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر کاریپبایف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت. وی دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر بنفر فاتح از الجزایر را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی در حالی که با نتیجه ۹ بر صفر مقابل ابوبکر آباکاروف از آذربایجان پیش بود و با توجه به ادامه ندادن حریف به دلیل مصدومیت، به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر بایسال کوباتوف از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر رحمان جان ماحمدبکوف از تاجیکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل مامد ابراگیموف از با نتیجه ۱۳ بر ۲ به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. گلیج در این دیدار در حالی که با نتیجه ۲ بر صفر از مصطفی سیسیز از ترکیه پیش بود با توجه به مصدومیت این کشتی گیر، به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

مسابقات پنج وزن دوم از ساعت ۱۳ فردا (پنج شنبه) برگزار می‌شود و مجید داستان در وزن ۶۱ کیلوگرم، حسین اباذری در وزن ۷۰ کیلوگرم، علی سوادکوهی در وزن ۷۹ کیلوگرم، احمد بذری در وزن ۹۲ کیلوگرم و سید مهدی هاشمی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.