.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جان دادن ۶ نفر دیگر در مازندران بر اثر کرونا
۶ مازندرانی دیگر شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

به گزارش شمال نیوز، ۱۰۰ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و در این مدت ۶ نفر هم بر اثر ابتلا به این ویروس جان باختند.
مرگ ۴ بیمار در حوزه مازندران

دکتر غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۹۱ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۸۹ نفر ترخیص شدند.

او با اشاره به ثبت ۴ مورد فوتی کرونایی در این مدت، مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را ۲۸۶ نفر اعلام کرد و افزود: از این شمار ۸۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
ثبت ۲ فوتی کرونایی در بابل

دکتر سید علی مظفر پور خوشرودی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به اینکه ۲۴ ساعت گذشته ۹ مورد جدید بیمار مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه ثبت شده گفت: ۱۴ بیمار کرونایی نیز با بهبود نسبی مرخص شدند.

او با بیان اینکه اکنون ۵۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، افزود: از این تعداد ۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی بستری اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۲ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل به ثبت رسید.





 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.502 seconds.