.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیوستن بیش از هزار مازندرانی به پویش ایثار حسینی برای اهدای خون
مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: یک هزار و ۲۲۹ نفر مازندرانی در تاسوعا و عاشورای حسینی با مراجعه به مراکز انتقال خون استان به پویش ایثار حسینی اهدای خون آگاهانه پیوستند.

به گزارش شمال نیوز، عبدالله محمدی فیروزجایی به اجرای طرح اهدای خون در قالب طرح ایثار حسینی اشاره و اظهار کرد: یک هزار و ۲۲۹ نفر مازندرانی  در تاسوعا و عاشورای حسینی با مراجعه به مراکز انتقال خون استان به پویش ایثار حسینی(ع) اهدای خون آگاهانه پیوستند.

وی افزود: در تاسوعا و عاشورای حسینی امسال،یک هزار و ۲۲۹ نفر از مردم مازندران به مراکز انتقال خون و تیم‌های سیار مراجعه کردند که از این تعداد یک‌هزار و ۲ نفر موفق به اهدای خون شدند.

مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: از مجموع اهدای خون،۵۵۰ نفر اهداکننده مستمر، ۳۵۰ نفر  اهداکننده با سابقه و ۱۰۰ نفر نیز برای اولین بار خون اهدا کردند؛ که سهم بانوان ۳۳ واحد خون بوده است.

محمدی فیروزجایی ادامه داد: دهه اول محرم ۵ هزار و ۶۲۲ نفر از عزاداران حسینی به مراکز انتقال خون و تیم‌های سیار مراجعه کردند که از این تعداد مراجعه، ۴هزار و ۴۷۰ واحد خون جمع‌آوری شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه نیاز بیماران و مراکز درمانی به خون و فرآورده‌های خونی دائمی و همیشگی است؛ از شهروندان ایثارگر مازندرانی درخواست کرد: در صورت داشتن شرایط اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کنند و با اهدای خون به نجات جان بیماران کمک کنند.

مدیرکل انتقال خون مازندران یادآور شد: هم اکنون ۱۱ مرکز انتقال خون و سه اتوبوس سیار در استان مازندران در جهت تهیه و تامین خون مورد نیاز بیماران و مراکز درمانی فعالیت دارند./فارس

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.219 seconds.