.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تاید کرد ؛
افزایش بیماران جدید مبتلا به کرونا ویروس در مازندران
شمال نیوز : معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: طی روزهای اخیر موارد سرپایی ابتلا به کرونا نسبتا افزایشی بوده و موضوع نگران‌کننده اینکه توجهی به پروتکل‌های بهداشتی نمی‌شود.
افزایش بیماران جدید مبتلا به کرونا ویروس در مازندران

به گزارش شمال نیوز، عباس علی‌پور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران امروز درباره آخرین وضعیت کرونا در استان، اظهار کرد: طی روزهای اخیر موارد سرپایی ابتلا به کرونا نسبتا روند افزایشی داشته اما مواردد بستری افزایش و فوت نداشت.

 

وی افزود: در این شرایط توصیه ما به افرادی که ۶ ماه از دریافت دز سوم واکسن گذشته این است نسبت به تزریق دز چهارم اقدام کنند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود، تصریح کرد: حتی در ادارات دولتی هم به این مهم توجه نمی‌شود که لازم است فرهنگ ‌سازی صورت گیرد.

 

علی‌پور تصریح کرد: بین ۳۰ تا ۴۰ درصد زائران عتبات و عالیات دارای علائم بیماری که تست انجام شده، پاسخ تست‌های‌ آنها مثبت بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه افزایش موارد ابتلا به کرونا این روزها در مازندران زنگ خطر جدی است، خاطرنشان کرد: اگر زائران به موارد بهداشتی و قرنطینه‌ای توجه نکنند می‌توانند موجب شیوع بیشتر بیماری شود.

 

*موارد بستری در حال ۳رقمی شدن

 

طی روزهای اخیر که شاهد روند افزایشی موارد ابتلا بودیم موارد ابتلا به کرونایی در استان مازندران بودین که نگران‌کننده است.

 

طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۸ بیمار مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

 

 طی این مدت تعداد ۲۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 

 هم اکنون ۷۳ بیمار به علت کرونا در این مراکز بستری که از این تعداد ۱۶ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در  حال حاضر ۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار جدید بستری و صفر بیمار هم ترخیص شدند.

 

همچنین یک بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 

براین اساس در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۲۹ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۸۲ نفر رسید که از این تعداد ۱۷ نفر بدحال هستند.

 

براساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های امروز در مازندران به صفر تن رسیده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.