.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بابایی: مزارع مازندران سنددار می شود/ زمینخواری مشکل اصلی
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دخل وتصرف اراضی و تغییر کاربری را در مازندران مشکل ساز دانست و گفت: اراضی کشاورزی استان سنددار می شود.

به گزارش شمال نیوز، حسن بابایی شامگاه چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه اراضی زراعی صاحب سند می‌شوند، صدور این اسناد را پشتوانه‌ای برای کشاورزان دانست و افزود: کشاورزان با این سند می‌تواند تسهیلات دریافت کنند و کارهای خود را پیش برند.

وی با اظهار اینکه تفاهم خوبی در مازندران وجود دارد، کمک به ثبت و اسناد برای مستندسازی اراضی را لازم دانست و گفت: زمینخواری و جنگل خواری از جمله مشکلات استان مازندران به شمار می‌رود.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حدنگاری اراضی، پیگیری این مسئله را جزو اولویت‌ها برشمرد و گفت: صدور سند اراضی مستلزم همکاری زارعان و کشاورزان است و با تحقق آن جلوی تغییر کاربری و خشک شدن اراضی در استان مازندران گرفته می‌شود.

بابایی با بیان اینکه آمادگی داریم که برای اراضی خرد هزار تا دو هزار متری سند با ذکر نوع کاربری صادر کنیم، گفت: اگر اراضی زراعی به ویلا تبدیل شود نمی‌توان پاسخگو بود.

رئیس سازمان ثبت اسناد کشور گفت: به دلیل نداشتن سند تغییر کاربری و دخل وتصرف اراضی کشاورزی را تهدید می‌کند و امیدواریم در آینده بتوانیم اراضی استان را سنددار و مشکلات فراروی را حل کنیم.

وی با بیان اینکه ۶۰ تا ۷۰ درصد پرونده دعاوی در مازندران مربوط به اراضی است، افزود: با سند دار شدن مشکل دیرنه استان حل می‌شود./مهر

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.239 seconds.