.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش مازندران
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ سید موسی حسینی گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی سومین مرحله طرح عملیاتی ظفر با بکارگیری ۱۱۰ تیم عملیاتی و بطور همزمان در شهرستان‌های ساری، گلوگاه، نوشهر، سیمرغ و تنکابن به اجرا در آمد.

او می‌گوید: این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه‌های مختلف ماموریتی پلیس به اجرا در آمد که در اجرای این طرح ۱۳ قاچاقچی و ۲۴ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و در مجموع ۹ کیلو و ۵۲۰ گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

او از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و گفت: با دستگیری ۷۵ سارق ۵ دستگاه موتورسیکلت و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی مجموعا به ارزشی بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال از مخفیگاه‌های این سارقان کشف شد.

حسینی به کشف ۱۵ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این طرح نیز اشاره کرد و گفت: ۱۰۵ خودرو و ۳۲ دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح توقیف شد.

او همچنین از دستگیری ۱۰۷ متهم تحت تعقیب مرجع قضائی خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با قاچاق ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلو چوب جنگلی و سایر کالا‌های قاچاق مجموعا به ارزشی بالغ بر ۱۶۵ میلیون ریال از قاچاقچیان کشف شد.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی مازندران ۷ نفر از اراذل و اوباش در این عملیات دستگیر شدند که از این افراد ۱۳ قبضه انواع سلاح سرد کشف شد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.