.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستین سامانه بارش تابستانی از امشب در آسمان مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: بعد از مدت‌ها هوای گرم و شرجی از امشب تا روز دوشنبه۱۳ تیر ماه شاهد وزش باد نسبتا شدید، کاهش دما، رگبار باران و احتمال رعدوبرق در آسمان مازندران هستیم.

به گزارش شمال نیوز، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران امروز درباره آخرین وضعیت جوی آسمان مازندران اظهار کرد: بعد از مدت‌ها هوای گرم و شرجی از امشب با شکل‌گیری و تقویت جریانات خنک و مرطوب شمالی همراه با عبور موج تراز میانی جو  تا روز دوشنبه۱۳ تیر ماه شاهد وزش باد نسبتا شدید، کاهش دما ، رگبار باران و احتمال رعدوبرق در آسمان مازندران هستیم.

وی افزود:  احتمال جاری شدن روان‌آب محلی در دامنه‌ها و ارتفاعات و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی از پیامدهای این سامانه محسوب می‌شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران بیان کرد: توصیه‌ بر اجتناب از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و پرهیز از صعود به کوهستان، مقاوم سازی سازه‌های سست بنیان و پوشش گلخانه‌ها و احتیاط در تردد جاده‌های کوهستانی است.

رضوی با اعلام اینکه روز دوشنبه از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌شود، اضافه کرد: روز سه‌شنبه احتمال رگبار پراکنده در ارتفاعات استان به‌ویژه در ساعات بعدازظهر وجود دارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه از روز چهارشنبه جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم می‌شود، گفت: دریای مازندران طی روزهای آینده به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود و برای شنا مناسب نیست./فارس

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.759 seconds.