.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار نوشهر معرفی شد
رستم زرودی در مراسمی با حضور استاندار مازندران به عنوان فرماندار نوشهر معرفی شد.

به گزارش شمال نیوز، محمدعلی محسنی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت شامگاه شنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندار نوشهر با تقدیر از تلاش‌های سعید یزدانی فرماندار سابق با اشاره به وحدت بین مجلس شورای اسلامی، قوه مجریه و قوه قضائیه اظهار داشت: این سه قوا در هماهنگی کامل با هم بسر می‌برند.

وی با به بسته شدن محل دپوی زباله در بخش کجور گفت: اگر یک محلی را بستیم و گزینه دیگری نداشتیم، زباله در مناطق دیگر دپو می‌شود در حالی که زباله می‌تواند تهدید جدی محسوب می‌شود.

وی آب را دیگر چالش بیان کرد و گفت: راهکارهایی برای پیشگیری از قطع برق و آب از سوی وزارت نیرو در دست اقدام است و امیدواریم مسائل فراروی برطرف شود.

سعید یزدانی فرماندار سابق نوشهر نیز با اظهار اینکه باور به ریاست نداشته و ندارم، گفت: همیشه خود را مسئول قلمداد می‌کرد درحالی که مسئولیت زمان ندارد و باید به دیگران پاسخ داد.

وی با عنوان اینکه امیدواریم اتفاقات خوبی در منطقه رخ دهد، از تلاش‌های مسئولان بخش‌های مختلف و اصحاب رسانه تقدیر کرد و گفت: تعامل سیاسی و اجتماعی خوبی در شهرستان وجود دارد.

یزدانی با اشاره به رفع مشکلات جاده دسترسی بندر نوشهر گفت: مشکلات اجتماعی این طرح رفع شد و این پروژه به زودی راه اندازی و افتتاح می‌شود.

فرماندار سابق نوشهر درباره طرح سالمسازی دریا در شهرستان گفت: امروز این طرح با غریق صفر تحویل فرماندار جدید نوشهر می‌شود و باورم بر این است که برای نجات نوشهر باید به گردشگری توجه کنیم.

وی با اشاره به ساخت بزرگترین مجموعه گردشگری با ۲۰۰ هزار مترمربع مساحت خواستار حمایت مسئولان برای تکمیل این پروژه شد./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.