.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت یک طرفه در کندوان و هراز
محور‌های کندوان و هراز امروز در صورت ترافیک سنگین یک طرفه می‌شوند.

به گزارش شمال نیوز، مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه ۴ تیرماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود که بر اساس آن محور‌های کندوان و هراز در صورت ترفیک سنگین امروز جمعه ۳ تیر ماه یک طرفه می‌شوند.

بر اساس اعلام این مرکز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز جمعه ۳ تیر از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ امروز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع می‌باشد.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز جمعه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه ۴ تیر از محور‌های کرج - چالوس، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌گردد.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.