.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسایی ۴ شکار غیرمجاز/ ۴۳ پروانه از بخشدار سابق کجور کشف شد
رئیس حوزه قضایی بخش کجور نوشهر از صدور رای برای چهار پرونده شکار غیرمجاز در بخش خبر داد و گفت: محیط زیست از مسائل مهم منطقه به شمار می رود.

به گزارش شمال نیوز، میثم اکبری پیش ازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت هفته قوه قضائیه به پرونده‌های مهم قضائی اشاره کرد و گفت: زباله جیرنو از جمله پرونده‌های مهم محیط زیستی بود که با تعامل و همکاری دستگاه‌های مرتبط حل شده است.

وی با اشاره به پرونده‌های قتل در منطقه افزود: برای یکی از پرونده‌ها هفت نفر متهم شناسایی شد اما هنوز متهم اصلی متواری است و برای دستگیری آن در حال پیگیری هستیم.

وی به پرونده قتل در روستای صالحان اشاره کرد و گفت: برای این پرونده نیز شش صفحه رأی صادر شد و برای ادامه روند به دادگاه یک تنکابن ارسال شد.

اکبری با اظهار اینکه شمار زندانیان از ۲۷ نفر طی چهارماه گذشته به ۱۳ نفر رسیده است، افزود: برای اولین بار سه نفر از پابند الکترونیک استفاده می‌کنند.

رئیس حوزه بخش قضائی کجور به تشکیل ۱۷ جلسه حفظ حقوق عامه اشاره کرد و گفت: برای تجهیز روستاها و مناطق مختلف به دوربین همکاری و هماهنگی لازم صورت گرفته است.

وی جمع آوری سگ‌های ولگرد را از جمله مسائل بیان کرد و گفت: مسئله سگ‌های ولگرد دغدغه بزرگی به شمار می‌رود و باید نسبت به جمع آوری و عقیم سازی آن اقدام کرد.

اکبری تعامل بین ادارات را در بخش مطلوب دانست و بر لزوم ارتقای این وضعیت تاکید کرد و با اشاره به انجام دو حفاری غیر مجاز گفت: مسئله محیط زیست، حقوق بیت المال و قاچاق چوب از مسائل و موضوعات بسیار مهم هستند که به جد پیگیری می‌شوند.

رئیس حوزه قضائی کجور درباره حفری غیر مجاز در کجور گفت: ۸۰ درصد این پرونده به نتیجه رسیده و نیمی از پرونده حفاری پول نیز به نتیجه رسیده است.

وی از کشف یک اثر باستانی عتیقه در منطقه خبر داد و گفت: این اثر برای رمزنگاری به استان ارسال شده است.

اکبری ادامه داد: از ظرفیت قانون برای صدور آرای جایگزین حبس می‌توان بهره گرفت و در این راستا نیز برنامه ریزی و هماهنگی شده است.

رئیس حوزه قضائی دادگاه بخش کجور بررسی ترک فعل مدیران را از مهمترین موضوعات بیان کرد و گفت: شناسایی سازه‌های غیرمجاز از مأموریت‌ها است و اگر پیگیری نشود، مصداق ترک فعل به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه پرونده تخلفات بخشدار قبلی در حوزه قضائی منطقه تکمیل شد، گفت: ۴۳ پروانه خام از منزل این فرد کشف شد و این پرونده برای ادامه سیر در حال پیگیری است.

اکبری با تاکید بر مقابله با ساخت وساز غیرمجاز در بخش گفت: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم سرنوشت کجور شبیه کلاردشت شود و مزارع آن براثر ساخت وساز غیرمجاز دچار تغییر کاربری شود و تاکنون ۲۹ فقره رأی ماده سه صادر شد که باید اجرایی شود./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.