.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
«اصناف » همیشه پای کار ( به بهانه اول تیر روز ملی اصناف )
عباس رمدانی / هیات رئیسه اناق اصناف مرکز استان و نماينده اصناف مازندران در اتاق اصناف ايران
«اصناف » همیشه پای کار ( به بهانه اول تیر روز ملی اصناف )

شمال نیوز : اول تيرماه هر سال با نامگذاري روز ملي اصناف ، فرصتي کم نظیر بدست می آید تا پتانسيل ها و کارکرد هاي موجود در جامعه صنفي کشور به همگان خصوصا دولتمردان يادآوري شود و از سويي ديگر جامعه اصناف نيز به نقش آفريني خود در نمودار اقتصادي ، سياسي و اجتماعي کشور اعتماد نمايد.    

 

نقش آفريني کم نظیراصناف و بازار از پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ايران و پشتیبانی از هشت سال دفاع مقدس تا مقابله با ویروس منحوس کرونا را هیچ کس و هیچگاه نمی توان نادیده گیرد .

 

بازاریان با فداکاری در تمامي صحنه هايي که کشورکه به آنان نياز داشت ، از بازار ظرفيتي منحصر بفرد ساختند که هيچ کس و هيچگاه نمي تواند آن را کتمان کند و به راحتی از کنار آن عبور نماید ..

 

از سويي اصناف و بازار پيشگامان لبيک به فرمان مقام معظم رهبري در راستاي شعارهای سال که با محوریت اقتصاد و تولید بوده و بيشترين تلاش را در اجراي اين رويکرد اقتصادي و تولیدی از خود نشان دادند .           

 

انتظار مي رود ، اکنون که اصناف در همه صحنه هاي اجتماعي ، سياسي و اقتصادي کشور با موفقيت و سربلندي وارد عمل شده اند ، مسئولان ارشد کشور نيز همه تلاش خود را براي رساندن اين قشر وفادار به جايگاه واقعي خود در همه زمينه ها بکار گيرند .        

 

اينجانب به عنوان عضو کوچکي از اين قشر با کمک همکارانم در سايه نظام مقدس جمهوري اسلامي و اطاعت از فرامين مقام معظم رهبري ،بر خود وظيفه مي دانم تا ضمن تبريک روز ملي اصناف به همه فعالان اين عرصه، از مسؤولان کشور خواستار حمايت واقعي از اين قشر پر تلاش باشند

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 7.471 seconds.