.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکمیل طرح فاضلاب قائمشهر نیازمند دریافت تسهیلات است
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: برای اجرای و تکمیل طرح فاضلاب قائمشهر نیازمند دریافت تسهیلات از بانک توسعه اسلامی هستیم.

 به گزارش شمال نیوز، بهزاد برارزاده با اشاره به لزوم اجرای طرح‌های جمع آوری و تصفیه فاضلاب در شهرهای استان گفت: برای اجرای طرح فاضلاب در قائمشهر پیگیر دریافت تسهیلات از بانک توسعه اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه مطالعات طرح فاضلاب این شهر از سال ۱۳۸۶ آغاز و پس از پیگیری‌های انجام شده و اخذ مجوزهای لازم، از سال ۱۳۹۱ عملیات اجرایی آن شروع شد افزود: هدف از انجام این طرح اجرای ۶۲۰ کیلومتر شبکه جمع آوری تصفیه خانه فاضلاب به ظرفیت ۷۲۸۴۰ مترمکعب درشبانه روز است.

وی، با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح نیاز به دریافت تسهیلات بین المللی از بانک توسعه اسلامی است، تصریح کرد: از سال ۱۳۹۱ پیگیرهای لازم برای دریافت این تسهیلات انجام شد ولی با وجود بازدیدهای صورت گرفته توسط کارشناسان این بانک تاکنون این امر تحقق نیافت.

برارزاده، خاطرنشان کرد: با توجه به عدم دریافت تسهیلات از بانک توسعه اسلامی، تا کنون با استفاده از اعتبارات ملی تملک زمین تصفیه خانه در حدود ۷.۵ هکتار خریداری شد.

مدیرعامل آبفا مازندران، ادامه داد: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته بیش از ۲۱,۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح نیاز است که با توجه به تخصیص اعتبارات سالانه، عملیات اجرای طرح در حال پیگیری و انجام بوده و پس از تأمین اعتبار مناسب، سرعت اجرای طرح نیز افزایش خواهد یافت.

وی با تاکید بر اینکه همکاران شرکت شبانه روز تلاش دارند طرح‌های در دست اقدام با سرعت انجام و به اتمام برسد، گفت: تا زمانی که مراحل اجرای طرح و شرایط لازم برای بهره برداری از تأسیسات فراهم نشود، اتصال مشترکان به شبکه جمع آوری فاضلاب امکان پذیر نخواهد بود./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.64 seconds.